موسیقیموسیقی ایران

جزئیات لایو کنسرت نوروزی حامد همایون در اینستاگرام + زمان کنسرت

جزئیات لایو کنسرت نوروزی حامد همایون در اینستاگرام به همراه زمان کنسرت آنپلاگد حامد همایون در فضای مجازی را از طریق همین مطلب بخوانید و دنبال کنید. حامد همایون خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان روز پنجشنبه هفتم فروردین از زادگاهش شهر شیراز در فضای مجازی کنسرت «آنپلاگد» (به‌وسیلهٔ سازهای آکوستیک) برگزار و قطعات منتخب آلبوم «دوباره عشق» و تک آهنگ های منتشر شده اش را اجرا می کند.

کنسرت نوروزی حامد همایون در اینستاگرام
کنسرت نوروزی حامد همایون در اینستاگرام

 حامد همایون خواننده موسیقی پاپ کشورمان ساعت ۱۹ روز پنجشنبه هفتم فروردین ماه از زادگاهش شیراز به همراه تعدادی از نوازندگان جوان این شهر در فضای مجازی کنسرت «آنپلاگد» برگزار می کند.

شایان ذکر است که این کنسرت در تاریخ و زمان اعلام شده از طریق کانال و صفحه های مرتبط با موسسه «ترانه شرقی» در فضای مجازی پیش روی طرفداران این خواننده قرار می گیرد.

حامد همایون ۱۹ بهمن ۱۳۶۱ در شیراز متولد شد. فارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی آبیاری زه کشی از دانشگاه سراسری شیراز است، مادرش معلم بود و پدرم بازنشسته بانک ملی است می گوید : از بچگی در دورهمی‌ های خانوادگی می‌ خواندم. از کودکی با ساز و آواز آشنایی داشتم، ولی از سن دبیرستان به‌ صورت جدی کار کردم

سلفژ را پیش آقای میری یاد گرفتم، کم کم گیتار دست گرفتم و پیانو زدم و به‌ صورت حرفه‌ ای دوره‌ های آهنگ‌ سازی را گذراندم من نوازنده گیتار و پیانو نیستم و اصلا نمی‌ توان اسم نوازنده حرفه‌ ای رویم گذاشت. ولی ملودی‌ هایی ساخته‌ ام که منتشر شده‌ اند

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا