سریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش و تکرار سریال زیرخاکی شبکه یک

زیرخاکی کی پخش می شود؟ زمان دقیق پخش و تکرار سریال زیرخاکی از شبکه یک سیما مشخص شد اطلاعات تکمیلی درباره پخش این سریال طنز در همین مطلب. شکه یک سیما برای شب های ماه مبارک رمضان سریال «زیرخاکی» را با حال و هوایی مفرح در نظر گرفته است.

سریال زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا ساخته شده است. گفتنی است زیرخاکی اولین سریال طنز با موضوع رویدادهای دوران وقوع انقلاب اسلامی به حساب می آید. جلیل سامان جز آن دسته از کارگردانانی است که در این زمینه تجربه های بسیار زیادی دارد. او پیش از این سریال های انقلابی پروانه و ارمغان تاریکی را نیز کارگردانی کرده است.

تا به حال سریال قابل توجهی با موضوع اوایل انقلاب و اواخر دوره پهلوی که بخواهد نگاهی طنز به این موضوع داشته باشد، نداشته ایم و حالا جلیل سامان تصمیم دارد اولین سریال در این حوزه را بسازد.

این سریال در ۲۳ قسمت ساخته شده و قصه آن درباره مردی است که دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای هیجان انگیزی می شود و از آثاری است که سعی دارد بخشی از فرآیندهای اجتماعی کشور را با نگاهی متفاوت روایت کند.

«زیرخاکی» با بازی بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، هادی حجازی فر، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و… هر شب از ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت آخر زیر خاکی

نوزدهمین و آخرین قسمت از سریال طنز «زیرخاکی» فردا چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه از شبکه یک پخش خواهد شد. این سریال به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌ نیا که شب های ماه رمضان روی آنتن می رود، داستان مردی به نام فریبزز را روایت می کند که به هوای پولدار شدن یک شبه، به دنبال یافتن عتیقه و آثار زیرخاکی است و در طی سریال ناخواسته درگیر ماجراهایی می شود.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی و هادی حجازی فر از بازیگران این مجموعه هستند. همچنین پنج شنبه اول خرداد حوالی ساعت ۲۲ پشت صحنه سریال «زیرخاکی» پخش می شود.

 


همچنین بخوانید:

اسامی بازیگران سریال زیرخاکی همراه خلاصه داستان

پخش و تکرار سریال زیرخاکی
پخش و تکرار سریال زیرخاکی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا