سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۲۰۵ سریال ترکی سیب ممنوعه | داستان سیب ممنوعه قسمت ۲۰۵

خلاصه داستان قسمت ۲۰۵ سریال ترکی سیب ممنوعه به همراه جزئیات و داستان کامل در این مطلب yasak elma مجموعه پرطرفدار درام و عاشقانه ترکیه ای ست که بازیگران اصلی آن عبارتند از: شوال سام در نقش اندر آرگون، تالات بولوت در نقش هالیت آرگون، اونور تونا در نقش علیهان، ادا اجه در نقش ییلدیز، سودا ارگنچی در نقش زینب. این مجموعه به کارگردانی نسلیحان ایسیلیورت و نویسندگی ملیس سیوئلک و زینپ سویا ساخته شده است. سریال سیب ممنوعه توسط شرکت تولید MED YAPIM تولید شده است.

داستان قسمت ۲۰۵ سریال ترکی سیب ممنوعه
داستان قسمت ۲۰۵ سریال ترکی سیب ممنوعه

اندر وقتی میفهمه که هالیت با اریم بد رفتاری کرده از دست اون عصبانی میشه. کایا به اریم میگه تا هر زمان که بخواهد میتونه پیش اونها بمانه. توی خونه امیر، نادر به دیدن ییلدیز میاد.ییلدیز از اینکه نادر دوباره او را پیدا کرده و سراغش آمده متعجب میشه.او در بین صحبت ها میفهمه که نادر نیز از خیانت هالیت با خبر بوده.نادر به اون میگه که هر زمان چیزی احتیاج داشت به اون خبر بده.

او بعد از سر زدن به ییلدیز از اونجا میره.در شرکت، اندر با عصبانیت به اتاق هالیت میره و با او بخاطر بد رفتاری با اریم بحث میکنه. اونها با هم دعوا کرده و اندر به هالیت میگه که به زودی همه او را ترک میکنند و وقتی پولش را نیز از دست بده حتی لیلی هم پیش او نمیمونه. زهرا و لیلا به سمت خونه امیر برای دیدن ییلدیز میرن.

لیلا میگه که در صورت رفتن اریم اونم دیگه نمیخواهد در اون خونه بمونه و تصمیم داره با دوستش خونه بگیره و از طرف مادرش هزینه هاش را تامین می‌کنه. ییلدیز از دیدن دخترها خوشحال میشه. ولی در عین حال میگه که تصمیمش برای طلاق جدیه. کایا، پرونده طلاق را به اتاق هالیت میبره. هالیت از اینکه کایا وکیل ییلدیز شده عصبیه و اون را خائن میدونه. کایا بی توجه به هالیت ، در مورد توافق طلاق و امضای او صحبت میکنه و میگه که بخاطر وضعیت اونها، طی یک جلسه طلاق انجام خواهد شد پس بهتره که کار را به دادگاه نکشونند. او سپس بیرون میره. هالیت عصبیه و نمیدونه باید چه کار بکنه. هالیت با متین تماس میگیره تا اون برای بررسی پرونده بیاد. متین نیز تایید می‌کنه که همه چیز بر علیه هالیته و اون نمیتونه با امضا نکردن توافق نامه، پروسه طلاق را طولانی کنه و نهایتا در یک جلسه رای به طلاق صادر میشه و اگه برگه را امضا نکنه، ییلدیز میتونه تقاضای غرامت کنه.

کمی بعد لیلی به شرکت میاد تا به هالیت خودی نشون بده. اون میگه که قصد استعفا داره و برای هالیت ناراحته اما منتظر اون میمونه. هالیت میگه که شرایط خوبی نداره و از اینکه لیلی اون را درک می‌کنه تشکر میکنه. هنگامی که لیلی از اتاق بیرون میاد ییلدیز که برای صبحت در مورد پرونده طلاق به شرکت اومده او را در راهرو می بینه. او با دیدن لیلی عصبی شده و ناگهان به او حمله میکنه و اون را کتک می زنه. همه کارمندان جمع میشن و کایا و نادر سعی می‌کنند ییلدیز را از لیلی دور کنند. اندر از دیدن این صحنه لذت میبره و میگه که این حق لیلیه.

هالیت بیرون اومده و ییلدیز را داخل اتاقش میبره. اون با ییلدیز دعوا میکنه اما ییلدیز نیز جواب او‌ن را پس میده و او را مقصر میدونه. هالیت از دست اون عصبی میشه و همان لحظه برگه طلاق را امضا میکنه. شاهیکا وقتی به شرکت میاد، متوجه میشه که همه کارکنان پشت سر لیلی صحبت میکنند.‌ اون کنجکاو شده و پیش هالیت میره و وقتی ماجرا را می فهمه، شروع به مظلوم نشان دادن لیلی میکنه تا هالیت را به سمت اون جذب کنه.



⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکیه ای ، سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا