سریالسریال‌ایرانی

خلاصه داستان قسمت ۲۷ سریال پدرپسری از شبکه ۵ + عکس

در این مطلب از سایت خلاصه داستان قسمت ۲۷ سریال پدرپسری را که در ماه رمضان سال ۹۹ از شبکه ۵ سیما پخش می شود، مطالعه می فرمایید. این سریال اقتباسی از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک، هر قسمت با قصه‌ای مجزا، پخش می‌شود. نویسندگی آن بر عهده احسان ثقفی، حسین حقیقی و محمد پایدار است.

قسمت ۲۶ سریال پدرپسری
قسمت ۲۷ سریال پدرپسری

خلاصه داستان سریال پدرپسری

این سریال اقتباسی از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک، هر قسمت با قصه‌ای مجزا، پخش می‌شود. همچنین در راستای احیای فرم‌های نمایشی جدید از جمله «سیتکام» (طنز موقعیت) این سریال اولین سیتکام در بین سریال‌های اخیر تلویزیون است.

قسمت بیست و هفتم سریال پدرپسری

روز رفتن اکبر آقا به دانشگاه می رسد اما نمیخواد بره ولی نمیدونه چجوری بگه که دیگه دل و دماغ درس خوندن تو این سن نداره. مسعود با حامد به دانشگاه می رود ولی مثل اینکه امتحان دارند از آنجایی که میدونه حامد صحیح میکند برگه هارو به بچه های کلاسش میگوید برگه ها رو خالی بزارید فقط اسمتونو بنویسید از اونجایی که یه کانال ارتباطی با تصحیح کننده برگه ها دارم همتون با نمره بالا قبول میشید هم کلاسیاش به حرفش گوش میدهند به غیر از فرهمند.

مسعود در خانه با روش های متفاوتی سعی دارد موقع صحیح کردن برگه ها پیش حامد باشد و بهش بگوید چیکار کند اما حامد نمیزارد دایی اش پیشش باشد. مسعود نقشه میکشد با عطاری که موقع خواب برگه ها رو بدزدد درستشان کند و دوباره سرجایش بزارند. اکبر آقا را قرار است عطاری به ترمینال ببرد به گفته پدربزرگ، اکبر آقا ماجرارو به عطاری میگوید و میگه من میخوام برم آنها نقشه میکشند که به صورت پنهانی ۳روز در خانه شیرین و عطاری بماند و به دانشگاه نرود.برگه های درست شده را با پست به حامد می رسانند اما غافل از اینکه برگه های یه کلاس دیگه بوده برگه های کلاس دایی مسعودش را بنابر دلایلی زیر بالشتش قایم کرده بود و وقتی برگه هارو استاد در کلاس پخش می کند بچه ها از دیدن نمره هایشان ناراحت می شوند که جواب سوال هارو بلد بودند اما به خاطر مسعود چیزی ننوشته بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا