سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۸۷ سریال ترکی استانبول ظالم | استانبول ظالم قسمت ۸۷

داستان کامل قسمت ۸۷ سریال ترکی استانبول ظالم مطلب را در این مطلب پیگیری کنید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

داستان سریال استانبول ظالم

فکرت کوشکان که در نقش آگاه کاراچای که مردی ثروتمند است و دارای عمارتی بزرگ است بازی می کند و مینه توگای هم در نقش شینیز کاراچای همسر او ایفای نقش می کند. مسئله ای که باعث آزار اگاه کاراچای می شود خلاصی از دست برادرزاده اش به نام ندیم است و برای او به دنبال یک همسر مناسب است.

قسمت ۸۷ سریال ترکی استانبول ظالم

ندیم تا صبح در ساحل میماند و به حرفهای جمره فکر میکند. آن روز صبح جرن باحال بدی از خواب بیدار میشود. او عرق کرده و رنگ و رویش پریده. کمی بعد متوجه میشود که خونریزی کرده و حال بچه خوب نیست. جمره چمدانش را جمع میکند و ارام از اتاق بیرون میرود. او دیگر نمیتواند در انجا همراه ندیم بماند. از این رو تصمیم به رفتن گرفته است. جنک بیدار میشود و جلوی رفتن جمره را میگیرد. جمره با گریه میگوید که همه چیز درحال خراب شدن است و تحمل این اوضاع را ندارد. جنک جمره را بغل میکند و دلداری اش میدهد. او میگوید که باید باهم از انجا بروند و تنها نمانند. ندیم که به هتل برگشته از دور به انها نگاه میکند. او هم نمیتواند انها را تحمل کند. و تصمیم به رفتن میگیرد‌.

جرن در اتاق را قفل میکند و لحاف تخت را به سختی عوض میکند. او به بچه اش التماس میکند که تنهایش نگذارد چون هیچ کس مادر را دوست ندارد. ندیم نمیتواند وارد اتاق شود چون در قفل است. او کلید یدکی میگیرد و وارد میشود. جرن به دروغ میگوید که غذای دیشب به او نساخته و همه را بالا اورده. ندیم و جرن هم اماده میشوند که به خانه برگردند. جرن به سختی لباس هایش راعوض میکند و بیرون می اید. جنک و جمره هم چمدان به دست از اتاقشان بیرون می ایند. جنک بادیدن این که ندیم هم تصمیم به رفتن گرفته تعجب میکند و میخندد. جرن با حال بد به بهانه ای وارد اتاق جمره میشود تا دوربین را از گلدان بردارد و موفق میشود. جمره متوجه حال خواهرش شده و نگرانش است. اما جرن دوباره به دروغ میگوید که خوب است. انها باهواپیما راهی خانه میشوند و همچنان جرن از درد به خود میپیچد.اگاه و شنیز سحر را باخود به دیدن خانه های جدید برده اند.چون اگاه قصد دارد برای یکی از عروس ها خانه جداگانه بگیرد.انها حانه را میپسندند اما شنیز میگوید که برای خرید زود است و بچه ها هم باید نظر بدهند.در راه شنیز میخواهد که با سحر به کافیشاپ برود و از اگاه جدا میشوند.

شنیز درمورد کارهای بد جرن حرف میزند. او همچنین میگوید اگر بچه ای در کار نبود جرن را زودتر از خانه دور میکرد تا نزدیک جنک نباشد.سحر هم میگوید که اگر بچه ای نبود دخترش را جنع میکرد و به روستا میبرد.شنیز میخواست همین جواب را از سحر بگیرد و راضی است. از دیشب تا به حال داملا به خانه بازنگشته و جیوان یکجا بند نمیشود. او سراغ نگهبانان میرود تا امار پسری که داملا با اوست را بگیرد. نگهبان میگوید که او پسر یکی از فامیل های اگاه است و پدرش کشتی دارد. کمی بعد داملا با تاکسی از راه میرسد.جیوان به او کنایه میزند پسری که باهاش رفتی تورو برنگردوند؟داملا میگوید تا صبح بیدار بودند و از خستگی نمیشد رانندگی کرد. داملا با این حرف جیوان را بیشتر میسوزلند و به خانه میرود. او به دوستش زنگ میزند و برای اینکه دنبالش امده بود تشکر میکند. درواقع داملا برای حرص دادن به جیوان با ان پسر بیرون رفته بود و شب را در خانه دوست دخترش مانده بود. جیوان در حیاط خودخوری میکند و از تحقیر شدن به وسیله داملا عصبانیست. او بالاخره تصمیم میگیرد که سراغ داملا برود و حرفش را بزند تا خالی شود.

اما وقتی به اتاق داملا میرود با نورتن روبرو میشود.نورتن که مچ جیوان را گرفته با او دعوا میکند چون بدون اجازه وارد اتاق دختر جوان خانواده شده و اگر شنیز و اگاه باخبر شوند به جیوان درسی میدهند که فراموشش نکند.جیوان معذرت خواهی میکند و از انجا میرود.دکتر روانپزشک اویا خانم به دیدن اگاه میرود.او در مورد اتفاقی که در کودکی برای ندیم افتاده شک و شبه هایی دارد و خواستار یک جلسه خانوادگی درمانیست.اگاه نمیخواهد روی زخم خودش و ندیم نمک بپاشد و پیشنهاد دکتر را رد میکند.

/ قسمت ۸۷ سریال ترکی استانبول ظالم را مشاهده کردید.


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

آخر سریال استانبول ظالم چه می شود؟ سرنوشت نقش ها

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

زندگینامه کامل و بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم

 


⇐ مطالب بیشتر در لینک های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا