سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۹۶ سریال ترکی استانبول ظالم | استانبول ظالم قسمت ۹۶

داستان کامل قسمت ۹۶ سریال ترکی استانبول ظالم مطلب هر آنچه در قسمت ۹۶ سریال ترکی استانبول ظالم گذشت را اینجا بخوانید و پیگیری کنید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

داستان قسمت ۹۶ سریال ترکی استانبول ظالم
داستان قسمت ۹۶ سریال ترکی استانبول ظالم

جرن به مادربزرگش میگه که نمیتونه به شنیز اعتماد کنه زیرا شنیز همیشه راست را نشان میده و از چپ میزنه. جرن احتمال میده که شنیز بیخودی به آنها کمک نمیکنه و حتما نقشه ای در کاره. ناگهان شنیز سر میرسه و بطری سم را به جرن میده و می‌گه:« این یه آرام بخشه که باید به خورد ندیم بدی. ندیم با این گیج میشه میتونیم نقشه مون رو عملی کنیم.» قراره وقتی ندیم مست به خانه میاد، جرن شب را در کنارش بخوابه و همگی ببینند که طلاقی در کار نیست.

جرن با تردید محلول را می‌گیره و میپرسه که از کجا مطمئن باشه که این فقط یک آرام بخشه و چیز دیگه ای نیست؟ جرن از شنیز می‌خواهد که محلول را بخوره وگرنه آن را دور میریزه. شنیز کمی فکر می‌کنه سپس کمی از بطری را خورده و از آنجا میره. او در سرویس بهداشتی تف میکنه و دهانش را اب میکشه. نریمان به جرن میگه حالا که شنیز آن را خورده جای نگرانی نیست. اما جرن هم‌چنان حس بدی داره. آگاه میخانه را برای جنک و ندیم خالی کرده و آنها را تنها میذاره تا مشکلاتشون را حل کنند. ندیم و جنک به مشروب خوردن ادامه میدن و طوری مست می‌کنند که راه رفتن برایشان سخت میشه. ندیم میگه که جنک همیشه به اون حسادت می‌کنه زیرا همه چیز برای ندیمه.

حتی زن جنک (جمره) هم برای ندیمه. جنک با شنیدن این حرف عصبی میشه. ندیم ادامه میده: « من همه چیز رو میدونم. میدونم که جمره منو دوست داره و ازدواج شما الکیه.» جنک تایید می‌کند که جمره ندیم را دوست داره. او از اینکه ندیم تا الان سکوت کرده و سراغ جمره نرفته تعجب کرده و دلیلش را میپرسه. ندیم میگه که چیزی مهم تر از عشق وجود داره. جنک متوجه میشه که ندیم انتقام گرفتن را انتخاب کرده. او میگه چیزی فراتر از عشق وجود نداره و اگر جمره بجای ندیم، او را دوست داشت برای رسیدن به او هرکاری می‌کرد. جنک برای ندیم متاسفه و آنجا را ترک می‌کنند.

شنیز برای انجام ادامه نقشه، سراغ سحر میره و میگه که جلوی جرن را بگیره. سحر برای اینکه بدونه چی شده، به اتاق جرن میره و او را در لباس خواب میبینه. سحر دست جرن را می‌گیره و با خود به خانه سرایداری میبره و در را قفل میکنه. سحر عقیده داره که بودن با ندیم اشتباهه و باید طلاق بگیرند. جرن از قبل کلید در را داشته و پنهانی به ویلا برمیگرده. قراره صبح دنبال جرن بگردند و او را در آغوش ندیم پیدا کنند. جرن به محلولی که در دست داره نگاه می‌کنه و تصمیم داره آن را به خورد ندیم بده. جنک و ندیم با حالت مستی بیش از حد به خانه میان. جمره برای کمک میره اما ندیم کمک او را نمیخواهد. ندیم به اتاقش رفته و جرن به او کمک میکنه که لباس اش را دربیاره.

جرن لیوان آبی قبل از خواب به ندیم میده تا بخوره. سپس ندیم بیهوش روی تخت می‌افته. جرن با ندیم بدون لباسهایشان در یک تخت میخوابه و برای فردا صبح آمده میشه. جنک به چشم های جمره نگاه می‌کنه و اعتراف می‌کنه که عاشق جمره شده. سپس از خانه بیرون میزنه و جمره را تنها میذاره. جمره نیز از این حرف شوکه میشه. آگاه اتفاقاتی که در میخانه رخ داده را به شنیز تعریف میکنه. اما شنیز حال شنیدن نداره زیرا تصمیم گرفته یک قاتل باشه.

 


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

آخر سریال استانبول ظالم چه می شود؟ سرنوشت نقش ها

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

زندگینامه کامل و بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم

 


⇐ مطالب بیشتر در لینک های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا