سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۳۰ سریال ترکی استانبول ظالم

در این مطلب از سایت کولاک خلاصه داستان قسمت ۳۰ سریال ترکی استانبول ظالم را برای شما کاربران عزیز و علاقمند به سریال های ترکی آماده کرده ایم که در ادامه این پست می خوانید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

خلاصه داستان قسمت ۳۰ سریال ترکی استانبول ظالم

داملا بخاطر اینکه مادرش تمام خدمتکارها مرخص کرده، مجبور بوده تا خودش رانندگی کند. او در مسیر خانه، حیوان را میبیند که روی نیمکت رو به دریا نشسته است. در سمت دیگری دخترها به جیوان نگاه می کنند. از نظر آنها جیوان زیبا و جذاب است. داملا سراغ جیوان میرود و میگوید که دیگر مرخصی تمام است و باید رانندگی کند. آگاه به نگهبانان دستور می دهد که سحر و خانواده اش را در خانه سرایداری حبس کنند. آگاه که عصبانی ست میخواهد جرن و ندیم را ببیند. جرن سعی میکند دست آگاه را به عنوان پدرشوهر ببوسد اما آگاه با نفرت به او نگاه می کند. جرن با توجه به تهدید های شنیز، حرف هایی می زند که شنیز خواسته است. او می گوید: «من به اشتباه کردم. تسلیم حرص و طمع ام شدم و گناهکارم. اما بچم بی گناهه. اگه خانواده ام بفهمن قبل عقد حامله شدم منو زنده نمیزارن.

خواهش میکنم به کسی نگین جرن به دست و پای آگاه می افتد و التماس می کند نگهبانان، سحر و نریمان و جمره را به زور با خود به خانه می برند تا حبس شان کنند. در همین لحظه جبران می رسد و با نگهبانان درگیر می شود و کتک کاری می کند. در نهایت همگی وارد خانه می شود و در به رویشان قفل می شود. جوان که از قضیه بی خبر استه، می پرسد چه اتفاقی افتاده، جمره جوابش را میدهد. و میگوید: « جرن، بالاخره کار خودشو کرد. خودشو مثل جنس فروخت پول گرفت و با ندیم ازدواج کرد» جیوان عصبی می شود اما کاری از دستش برنمی آید. شنیز دکتر خانوادگی شان را به دیدن آگاه می آورد. همان دکتری که از شنیز دستور می گیرد و مدرک جعلی دارد. آگاه از دکتر درمورد وضعیت ندیم می پرسد.

دکتر اطلاع می دهد که وضعیت جنسی ندیم سالم است و کسی در شرایط او می تواند ازدواج کند، آگاه میخواهد تست دی ان ای را در بیمارستان دولتی مجددا بگیرد اما دکتر می گوید که با اینکار خبر به بیرون درز می کند. آگاه بخاطر ترس از آبرو بیخیال تست دی ان ای می شود. جرن در اتاق ندیم نشسته و تحمل دیدن ندیم را ندارد. او بر سر ندیم فریاد میزند که نگاهش نکند و ویلچر را به طرف پنجره میچرخاند. شنیز می آید و لباس های راحتی داملا را برای جرن آورده است. او می گوید امشب از لباس داملا استفاده کند و فردا باهم به خرید خواهند رفت. جن با گریه می گوید که نمی تواند شب را با ندیم بماند و میخواهد به بهانه ای نزد پیش مادرش برود.

شنیز مخالف است و میگوید: تو دیگه جون کاراچای هستی، از این بعد باید جایگاهت رو بدونی، حد وسطی وجود نداره. انتخاب با خودته یا برمیگردی خونتون و همون جرن سابق میشی یا همینجا پیش شوهرت میمونی. جمره در خانه آرام و قرار ندارد زیرا نگران ندیم است و می داند که جرن رفتاری خوبی با او ندارد. او می خواهد آگاه را ببیند و بگوید که جرن از ندیم بدش می آید تا عقد را فسخ کنند. نگهبان به خواهش های او توجهی نمی کند و در را باز نمی کند، نریمان جلوی جمره را می گیرد و به او برچسب حسادت میزند و میگوید که حق نداری زندگی خواهرت را خراب کنی، سحر که دیگر صبرش تمام شده به پلیس زنگ می زند تا گزارش زندانی شدن شان را بدهد.

آگاه به اتاق ندیم می رود و به جرن می گوید که او را با ندیم تنها بگذارد. او به پسری که از کودکی بزرگ اش کرده نگاه می کند و بغض اش می شکند، آگاه آرزو داشته برای ندیم عروسی بگیرد که در شأن خانواده کاراچای باشد اما این اتفاق نیفتاد و باعث ناراحتی اش شد. او آرام آرام لباس دامادی ندیم را درمی آورد در طبقه پایین داملا از ازدواج جون و ندیم شاکی است و غر میزند. شنیز لبخندی به دخترش میزند و میگوید : « داری خواهرشوهر بازی درمیاری» وقتی شنیز و جنگ تنها می شوند، جنگ مادرش را بازخواست میکند و میخواهد دلیل کارهایش را بداند، شنیز سرپوشیده می گوید : « من به مادرم که بخاطر بچه هام هرکاری می کنم» شنیز برای محافظت از پسرش، جرن را که از جنگ حامله بود به عقد ندیم در آورده. و جنگ هنوز از پدر شدن اش بی خبر است. در همین لحظه، پلیس ها می رسند و سرایدار ها آزاد می شوند. سحر به همراه پلیسها وارد عمارت میشود و می گوید که از خانواده کاراچای شکایت دارد زیرا دخترش را به زور گرفته اند، آگاه سعی میکند از شر پلیس خلاص شود. جرن که لباسهایش را عوض کرده، با عقدنامه اش می آید و به پلیس ها میگوید که هیچ زور و تهدیدی در کار نبوده. تنحر به دخترش می گوید که همراهشان به خانه بازگردد.

او می داند که جرن دروغ می گوید و با تهدید ازدواج کرده زیرا تمام روزگریه کرده است. اما جرن پای حرفش می ایستد و به خانواده اش می گوید که بیرون بروند. جیوان از گستاخی جون عصبانی است ولی چندنفر او را گرفته اند تا کاری نکند. پلیس ها بخاطر این درگیری گیج شده اند. آگاه می گوید که این یک مشکل خانوادگی ست و بهتر است آنها بروند. پس از رفتن همگی، جرن به طبقه بالا بازمی گردد و جمره برای دیدن ندیم پشت سرش میرود. سحر به شنیز می گوید: « به مادر با مادر دیگری همچین کاری نمیکنه. مادرها حرف بچه شونو از چشم شون میخونن. چشم های جرن میگفت مامان بیا منو نجات بده. میدونم تو باعث این کاری، التماست میکنم خودت هم تمومش کن و دخترمو برگردون.» شنیز می گوید که جون با حرص و طمعی که دارد نه تنها خودش بلکه تمام خانواده اش را به پول می فروشد. او به سحر می گوید که بهتر است آنجا را برای همیشه ترک کند و دیگر در آن ویلا پیش پای جون کار نکند


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

معرفی سریال ترکی استانبول ظالم+ بیوگرافی بازیگران

 


⇐ مطالب بیشتر در لینک های  سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا