سریالسریال‌ایرانی

داستان سریال ستایش ۳ لو رفت!

سریال ستایش ۳ این شب ها ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه سه سیما می رود. سریال ستایش سه در ادامه روند فصل دوم آن ساخته شده است، اما موضوع اصلی سریال بر روی شخصیت حشمت فردوس مانور داده است تا ببینیم در ادامه ماجرا چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

بازیگر سریال ستایش ۳ گفت: با اینکه طبق قرارداد، صحبت بر این بود که تصویربرداری نقش بنده در سریال «ستایش ۳» پانزده روز الی دو ماه زمان ببرد، اما متأسفانه هفت ماه مجبور به حفظ گریم مربوط به این سریال بودم.

وی پیرامون مضمون این فصل از سریال «ستایش ۳» و نقش خود اظهار کرد: در این فصل از سریال «ستایش ۳» محمد پسر «طاهر فردوس» با بازی مهدی سلوکی با پدربزرگش حشمت فردوس آشنا می‌شود، کم‌کم علاقه خاصی بین او و پدربزرگش شکل می‌گیرد و حشمت فردوس به همراه نوه‌اش در پی ساختن دوباره زندگی‌اش می‌افتد و بنده نیز در این سریال نقش حاج یوسف را به عهده‌دارم که جزو میوه‌فروشان عمده در میدان تره‌بار است و به‌نوعی به فردوس در مسائلی که برایش پیش می‌آید کمک می‌کند.

وی در ادامه از عوامل این سریال گلایه کرد و افزود: با اینکه طبق قرارداد، صحبت بر این بود که تصویربرداری نقش بنده پانزده روز الی دو ماه زمان ببرد، اما متأسفانه هفت ماه مجبور به حفظ گریم مربوط به این سریال بودم.

تقی پور پیرامون حضور خود در فیلم سینمایی «آتابای» اظهار کرد: کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «آتابای» بر عهده نیکی کریمی و فیلم‌نامه آن را هادی حجازی فر به نگارش درآورده است همچنین فیلم‌برداری این فیلم سینمایی در شهر خوی انجام خواهد شد.

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» در خصوص سریال «دخترم نرگس» اظهار کرد: این سریال بیست‌وشش قسمتی به نویسندگی و کارگردانی باقر پیران و تهیه‌کنندگی سید حسن فرخی است و بنده در کنار هنرمندانی، چون محمود پاک‌نیت، مهوش صبر کن، جمال ذوالقدر، هاشم چاوشی، فریبا طالبی، ماهرخ رفیع زاده، مریم خدا رحمی و سایر عزیزان ایفای نقش می‌کنم، ضبط این سریال در ارومیه ادامه دارد و به‌زودی از شبکه ۳ و شبکه استانی ارومیه روی آنتن خواهد رفت.

وی در ادامه پیرامون اولویت‌های خود برای پذیرش نقش تصریح کرد: برای بنده مهم‌ترین اولویت حرفه‌ای بودن عوامل، علی‌الخصوص کارگردان پروژه است و در مراحل بعدی فیلم‌نامه و نقشی که به بنده پیشنهاد داده خواهد شد.

بازیگر سریال «ستایش ۳» پیرامون وضعیت امروز سینما بیان کرد: وضعیت سینما جالب نیست و از ظن بنده سینما دچار رکودی شدید شده است و آن‌طور که باید فیلم تولید نمی‌شود و تعداد تولید فیلمهای خوب در این سال‌ها بسیار کم شده است.

وی خاطرنشان کرد: درگذشته کارگردانان خوب و بزرگ زیادی در سینما مشغول به فعالیت بودند، اما امروزه تعداد اندکی از کارگردانان خوب مشغول به فعالیت هستند و مابقی خانه‌نشین شده‌اند و بنده علت این موضوع را اشکال در فرهنگ‌سازی می‌دانم.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا