سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۳۸ سریال ترکی همه جا تو

داستان کامل قسمت ۳۸ سریال ترکی همه جا تو Her Yerde Sen به همراه جرئیات همچنین خلاصه داستان سریال ترکی لروکس قسمت ۳۸ را در این مطلب بخوانید.
این سریال ترکیه ای در اوایل سال ۲۰۱۹ تولید شد و در تابستان این سال پخش شده است. ژانر این سریال درام و رمانتیک است، در حال حاضر قسمت های زیادی از فصل اول این سریال پخش شده است. سریال ترکی همه جا تو جمعه ها ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه Fox پخش میشود. این سریال در شهر استانبول ترکیه در حال ساخت است.

قسمت 38 سریال ترکی همه جا تو
قسمت ۳۸ سریال ترکی همه جا تو
بوراک و تیم دمیر شروع به انواع بازی و مسابقه میکنند. در یکی از مسابقه ها، لروکس و آلارا رقیب یکدیگر می شوند و روی طناب می روند. لروکس با حرص بازی کرده و میخواهد هر طور شده آلارا را شکست بدهد. آلارا از روی طناب افتاده و لروکس برنده می شود. آلارا با ناله میگوید که پایش آسیب دیده و درد دارد.او به عمد با اغراق میگوید که نمی‌تواند راه برود تا دمیر به او کمک کند. دمیر او را بغل کرده تا به اتاقش ببرد. آلارا در دلش خوشحال می شود.
.
لروکس از دیدن این صحنه حرصش میگیرد. عظمیه به او میگوید که آلارا به ظاهر باخت اما در واقع برنده شد. ظهر، لروکس به خودش رسیده و برای نهار آماده شده است. او از اتاقش بیرون می آید و دمیر را سر راه خود میبیند. دمیر از لروکس تعریف میکند. لروکس با کنایه از او حال آلارا را میپرسد و دمیر میگوید که میخواهد به او سر بزند. لروکس کنار می رود تا مانع رفتن دمیر نباشد. دمیر علت رفتارهای لروکس و بازی حریصانه او را میپرسد. لروکس جوابی ندارد بدهد. دمیر جلو آمده و به او نزدیک می شود. همان لحظه آیدا و مروه از اتاق بیرون آمده و آنها مجبور می شوند به خودشان آمده و از هم فاصله بگیرند.
.
سپس همگی به سمت پیکنیک برای خوردن نهار می روند. آلارا که پایش بهتر شده نیز آمده و سر میز مدام سعی دارد با دمیر صمیمی باشد. لروکس حرص میخورد و بعد از اینکه نهارش تمام می شود بلند شده تا کمی قدم بزند. دمیر نیز میخواهد بلند شود که بوراک زودتر از او به لروکس میگوید که همراهی اش میکند. آلارا نیز از دمیر میخواهد با هم قدم بزنند. دمیر به ناچار قبول میکند. آلارا در حال قدم زدن، دوباره به دمیر بابت تصمیمش درباره جدا کردن خانه اش از لروکس سوال میکند. دمیر جواب قاطعی به او نمی‌دهد و به بهانه پای آلارا او را به اتاقش برمیگرداند تا استراحت کند.
.
شب، بورا و ایبو برای اینکه هرکدام پیش عشق خودشان باشند، پنهانی اتفاقات را عوض میکنند. آلارا و لروکس در حال قدم زدن هستند که دمیر متوجه می شود لروکس از اتاق بوراک در آمده و به اتاقش می رود. او حرصش میگیرد. آلارا با ذوق میگوید که لروکس و بوراک به یکدیگر می آیند. بعد از رفتن آلارا به اتاقش، دمیر میخواهد دم اتاق لروکس برود و او را بازخواست کند اما منصرف می شود و به اتاق خودش می رود. کمی بعد لروکس وقتی مسواکش را پیدا نمیکند به اتاق دمیر می رود تا از او سوال کند. دمیر وسایل حمام او را که در ساک خودش گذاشته بود به لروکس می دهد، سپس از او در مورد علت رفتن به اتاق بوراک سوال میکند. لروکس با حرص میگوید که برای دادن قرص پیش او رفته بود و رابطه ممنوعه ای بینشان نیست.
.
همان لحظه از طرف آلارا برای دمیر پیام می آید و از او میخواهد که به اتاقش برود. لروکس با دیدن پیام حرصش گرفته و سریع از اتاق دمیر می رود. دمیر جواب رد به آلارا داده و با کلافگی میخوابد. صبح، عظمیه دم اتاق دمیر رفته و با نگرانی میگوید که لروکس گم شده و از دیشب به اتاق نیامده است و احتمال میدهد لب دریاچه رفته باشد. دمیر نگران شده و به آنجا می رود. او متوجه می شود که لروکس قایقی کرایه کرده و شب را وسط دریاچه در قابل خوابیده است. او وسط آب رفته و با لروکس بخاطر این کار خطرناک دعوا میکند. او اصرار دارد لروکس را برگرداند. آنها با هم بحث کرده و دمیر داخل دریاچه می افتد. لروکس به شدت ترسیده و او را صدا می زند. بچه ها همگی برای صبحانه جمع شده اند. عظمیه مقابل آلارا به عمد میگوید که لروکس و دمیر صبح برای پیاده روی رفته اند. آلارا و بوراک هر دو حرصشان میگیرد.

داستان و بازیگران سریال ترکی همه جا تو Her Yerde Sen


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های سریال ترکی جدید ، سریال ترکی عاشقانه و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا