سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۶۴ سریال ترکی استانبول ظالم

داستان کامل قسمت ۶۴ سریال ترکی استانبول ظالم مطلب هر آنچه در قسمت ۶۴ سریال ترکی استانبول ظالم گذشت را اینجا بخوانید و پیگیری کنید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

قسمت ۶۴ سریال ترکی استانبول ظالم
قسمت ۶۴ سریال ترکی استانبول ظالم

جمره به خواست آگاه به اتاق ندیم میرود. او به ندیم لبخند سردی می‌زند. ندیم از دیدن او خوشحال است اما جمره می‌گوید:« قبلا وظیفم مراقبت از تو بود برای همین نگرانت شدم و عموت منو آورد اینجا. منو جنک هم توی ویلا منتظرت میمونیم و دعا میکنیم که زودتر خوب بشی.» جمره مدام از شوهرش صحبت می‌کند و دل ندیم در سکوت میشکند. جمره که خود را به سختی جمع و جور کرده بود، خداحافظی کرده و با گریه می‌رود. ندیم که عصبانی و دلشکسته است، عکس جمره را پاره پاره می‌کند. . جنک برگه طلاق را به وکیل اش میدهد تا غیرحضوری بتواند از جمره جدا شود.

سحر برای جرن و جیوان شام درست کرده ولی جیوان لب به غذا نمی‌زند زیرا فکرش مشغول است. او از وقتی جرن و جنک را باهم دیده اینگونه است. ناگهان خبر جنک و جمره دوباره در اخبار پخش می‌شود و جرن چرت و پرت می‌گوید. جیوان از سر میز بلند می‌شود تا برود. جرن برای بدرقه اش میرود و میخواهد بداند که جیوان چیزی دیده است یا خیر؟ اما جیوان چیزی نمی‌گوید و رفتار سردی دارد. پس از رفتن او، جرن به جنک زنگ زده و از رفتار سنگین جیوان می‌گوید. جنک می‌فهمد که جیوان آنها را دیده اما از روی شرم سکوت کرده است. جنک می‌گوید: « به همین خاطر میخوام فرار کنیم. اگه همه موضوع رو بفهمن رفتار سنگین تری خواهی دید.» .

جنک صبح خیلی زود بیدار شده و چمدان هایش را جمع کرده است. او قبل از رفتن نامه ای برای جمره نوشته و روی میز گذاشته است. شب گذشته به اتاق خواهرش داملا رفته تا برای آخرین بار او را ببیند. او یه مادرش نیز سر زده است. شنیز یک سی دی در دست داشت که فیلم خوابیدن مردی با جرن در هتل است. شنیز می‌گوید که این سی دی را به آگاه نشان خواهد داد که آن مرد را پدر بچه جلوه میدهد. جنک می‌فهمد که مادرش این‌گونه جرن را ساکت نگه داشته است. او سی دی را می‌شکند و مادرش را در آغوش می‌گیرد. جنک خود را بازنده میداند و از شنیز میخواهد که خود را نجات دهد. آن روز صبح وقتی همه خواب هستند، جنک تصمیم به رفتن دارد. اما آگاه بیدار است. او قرار است به بیمارستان برود و جواب آزمایش را بگیرد.

نریمان صبح زود جیوان را برای نان گرفتن بیرون می‌فرستد و به شنیز زنگ میزند اما شنیز خواب است. نریمان برایش پیغام می‌گذارد: « پسرت نوه ی منو بازی داده و اونو با بچه ول کرده رفته با خواهرش عروسی کرده. انشالله که خدا جوابتونو بده.» جیوان که از راه بازگشته بود تمام حرفهای مادربزرگش را می‌شنود. جنک دنبال جرن می‌رود و به او زنگ میزند. جرن به اتاق مادرش رفنه و عکس خانوادگی شان را برمیدارد. او تصمیم گرفته تا با جنک فرار کند. آگاه در بیمارستان برگه نتایج را گرفته و با خواندن آن بدحال می‌شود

/ قسمت ۶۴ سریال ترکی استانبول ظالم را خواندید.


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

معرفی بازیگران و نقش هایشان در سریال استانبول ظالم

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

معرفی سریال ترکی استانبول ظالم+ بیوگرافی بازیگران

 


⇐ مطالب بیشتر در لینک های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا