سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۷۴ سریال ترکی کلاغ

داستان کامل قسمت ۷۴ سریال ترکی کلاغ kuzgun به همراه ماجرای این قسمت از سریال در این مطلب همچنین خلاصه داستان سریال کلاغ سیاه قسمت ۷۴ / بازیگرانی که در این سریال بازی می کنند عبارتند از: باریش اردوچ، بورجو بیریجیک، ستار تانریوجن، هتیجه اصلان، سنار شاهین، اشن ارگولو، آیتک سایان، ایپک ادرم، دریا بسرلر، آمینا کارمان، نورای شرف اوغلو، لونت اولگن،هنده دیلان هنچی، سو بورجو کوشن، آیکوت ییلماز که از مهمترین هنرمندان و بازیگران سریال ترکی کلاغ سیاه هستند.

قسمت ۷۴ سریال ترکی کلاغ
قسمت ۷۴ سریال ترکی کلاغ

کوزگون گونش را به بیمارستان برده و زخم پای گونش پانسمان می‌شود. کوزگون می‌خواهد به پذیرش برود و کارت شناسایی گونش را می‌خواهد. اما گونش می‌گوید که کارت همراهش نیست و فامیلی اش را به دروغ چیز دیگری می‌گوید. دیلا از دور نگاه می‌کند که گونش چطور قصد نزدیک شدن به کوزگون را دارد. پس از رفتن کوزگون، دیلا سراغ گونش می‌رود و میگوید که بودن در کنار کوزگون مشکلاتی همچون تیراندازی و مرگ دارد.

گونش آنقدر عاشق کوزگون است که او را همانطور که هست می‌خواهد. او می‌گوید اگر دیلا رابطه آنها را خبرچینی کند، فرمان به جان کوزگون می‌افتد و همه چیز خراب می‌شود. دیلا که به دنبال درگیری نیست سکوت می‌کند. ناگهان کوزگون سر می‌رسد و با دیدن دیلا تعجب می‌کند. گونش تظاهر می‌کند که از قبل دیلا را نمی‌شناخته و به تازگی آشنا شده اند. دیلا که از این وضعیت کفری شده از آنجا می‌رود و کوزگون به دنبالش. او می‌خواهد دلیل آمدن دیلا را بداند. دیلا از اتفاقات همیشگی و اسلحه متنفر است. کوزگون می‌گوید که اگر به دنبال این کارها بود، جانشین بهرام آدی وار می‌شد.

ولی حالا که بهرام را کشته، دشمنانی دارد که قصد جان او را دارند. در همین لحظه مریم سر می‌رسد و با دیدن دیلا می‌گوید: « مگه تو نامزد نداری؟ چرا پیش اون نیستی. لطفا دوروبر پسر من نیا.» کوزگون می‌خواهد جلوی مادرش را بگیرد اما دیلا که ناراحت شده انجا را ترک میکند. جهان اعتقاد دارد که دیلا همچنان کوزگون را دوست دارد و از کوزگون خواهش می‌کند که با او صحبت کند. مریم به دیدن گونش رفته و او را برای مراقبت به خانه اش می‌برد. گونش به مادرش زنگ زده و میگوید که شب را در خانه دوستش می‌ماند. فرمان متوجه می‌شود که دیلا بخاطر استخدام کارتال ناراحت است.

او می‌گوید: « تو برای من یه الماسی. بخاطر تو از همه کارهای خلاف بیرون اومدم. کوزگون میتونست الان بخاطر کشتن بهرام توی زندان یا توی قبر باشه.. ولی من کاری باهاش ندارم.» قمری به نسه و نامه ای که در دست داشت مشکوک شده است. او به همراه همکارش به آدرس ویلای فرمان می‌روند. قمری جلوی در نسه را سوال پیچ می‌کند اما جوابی نمی‌شنود. او بیشتر کنجکاو می‌شود تا راز نامه را بفهمد. جهان و کوزگون با اعتراف گیری متوجه می‌شوند که شخصی در محله بنام جودت دستور حمله به قهوه خانه را داده است.

کوزگون می‌خواهد سراغ او برود و حساب پس بگیرد اما میبیند که آن منطقه تحت حفاظت بادیگارد هاست. کوزگون حدس می‌زند که جودت از کسی دستور گرفته و پشتش به او گرم است. آنها خبر ندارند که فرمان دستور این حمله را داده است. شب مریم برای گونش و بچه ها شام پخته است. کارتال میخواهد از خانه بیرون برود که با کوزگون روبرو می‌شوند. آنها در حیاط شروع به بحث می‌کنند. کوزگون نمیخواهد میانه اش با کارتال خراب شود زیرا دشمن همین را می‌خواهد. اما کارتال می‌گوید که کوزگون محله را به برادری ترجیح داده است.


همچنین بخوانید:

داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی کلاغ سیاه kuzgun

بیوگرافی بازیگران در سریال ترکی کلاغ سیاه + معرفی نقش ها

 


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه ، سریال ترکی عاشقانه و سریال ترکی جدید مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا