موسیقیموسیقی ایران

دانلود آهنگ تیتراژ سریال گاندو با صدای محمد علیزاده +علت حذف صدای خواننده

مجله اینترنتی کولاک: تیتراژ سریال گاندو با صدای محمد علیزاده قرار بود در انتهای این سریال پخش شود اما با کمال تعجب این کار صورت نگرفت و صدای این خواننده در پایان سریال هرگز پخش نشد. محمد علیزاده مدتها بود از خوانندگی در تیتراژ سریال ها فاصله گرفته بود و قرار بود با این کار دوباره صدایش از تلویزیون پخش شود.

 آهنگ تیتراژ سریال گاندو با صدای محمد علیزاده
آهنگ تیتراژ سریال گاندو با صدای محمد علیزاده

علیزاده در توضیح عدم پخش صدایش در تیتراژ پایانی گفت: «برای این سریال یک ترانه سروده و موسیقی برای آن ساخته شد، اما زمانی که به پخش نزدیک می‌شد، به همراه جواد افشار (کارگردان سریال) که از دوستان خوبم است، به این نتیجه رسیدیم که تیتراژ بدون وُکال (صدای خواننده) پخش شود، فکر می‌کنم این خیلی بیشتر و بهتر به سریال کمک کرده است.

اگر زودتر به این نتیجه می‌رسیدیم، قطعاً نام من به عنوان خواننده در تیتراژ اعلام نمی‌شد و از تک‌تک مخاطبان عذر می‌خواهم و شرمنده محبت‌های همه‌شان هستم. در ضمن این تیتراژ را برای یک سریال دیگر نگه داشته‌ایم که آنجا کار خواهد شد.»

محمد علیزاده خواننده پاپ کشورمان پیش از این در سریال «برادر» با جواد افشار همکاری داشته است «گاندو» مجموعه امنیتی به کارگردانی جواد افشار، تهیه کنندگی مجتبی امینی به قلم آرش قادری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا