سبک زندگی

درباره روش آرایشی میکروپیگمنتیشن بیشتر بدانید

مجله اینترنتی کولاک: میکروپیگمنتیشن، روش نوینی برای فیکس کردن آرایش محسوب میشود . از این روش برای طراحی روی پوست صورت استفاده می شود.

درباره روش آرایشی میکروپیگمنتیشن بیشتر بدانید

انجام روش میکروپیگمنتیشن به مراتب راحت تر از تلفظش است. در این روش که بر پایه ی علم پزشکی انجام می شود، رنگدانه هایی در عمق مشخصی از پوست کاشته می شود که کمترین آسیب را به بافت پوست می رساند. این فرایند با دستگاه های استاندارد و ابزارهای استریل انجام می شود که در طی آن بر اساس خواست و نظر مشتری، پیگمنتر، برای آرایش دائم اقدام می کند. میکروپیگمنتیشن علاوه بر اینکه کاربرد زیبایی دارد، در حوزه ی پزشکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

میکروپیگمنتیشن بازسازی طبیعی و متعادل سازی چهره به شمار می آید و در نتیجه هم آسیب کمتری نسبت به تاتو دارد و هم درد و خونریزی آن کمتر است. در اثر زمان نیز رنگ مورد استفاده در این روش، به سبز یا قرمز گرایش پیدا نمی کند.

کاربرد میکروپیگمنتیشن در حوزه ی آرایش و زیبایی

این روش در آرایش و زیبایی کاربرد بسیاری دارد. چرا که اغلب خانم ها طرفدار زیبایی هستند و ترجیح می دهند از یک روش مطمئن و دائمی برای داشتن چهره ای زیبا استفاده کنند.

خط چشم دائمی، خط لب دائمی، تقویت مژه ها، ترمیم مژه ها، ترمیم کم پشتی ابروها، قرینه سازی ابروها، لک های ماه گرفتگی، پنهان کردن جای زخم، آرایش چشم برای کسانی که نسبت به مواد آرایشی حساسیت دارند و…. بخشی از خدمات میکروپیگمنتیشن در حوزه ی زیبایی است.

 

در موارد زیر می توان از میکروپیگمنتیشن کمک گرفت:

-طراحی و قرینه سازی ابروها با تکنیک هایی نظیر، هاشور ابرو، سایه ی ابرو و

-خط چشم دائم برای پلک بالا و پایین، سایه ی چشم، خط مژه و

– خط لب و رژ لب جهت حجیم سازی یا قرینه سازی لب ها و از بین بردن سفیدی لب
-مخفی کردن محل زخم، جای بخیه، لک یا زائده های پوستی

/ عروس

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا