علم و تکنولوژی

زشت‌ترین سگ‌های دنیا انتخاب شدند

مجله اینترنتی کولاک، ترجمه: پرویز فغفوری آذر

۱۹ سگ با خوشحالی تمام در این مسابقه شرکت کردند. البته صاحبان آنها باید مدارک سلامت سگ‌های خود را قبل از شروع مسابقه به برگزارکنندگان تحویل می‌دادند.

در عکس پایین شما افتخار ملاقات با جناب Scamp the Tramp، زشت‌ترین سگ دنیا را دارید. مالک او زنی است به نام Yvonne که در سال ۲۰۱۴ او را از یک پناهگاه نجات داد: «در اولین نگاه عاشقش شدم.» او برای این که صاحب زشت‌ترین سگ دنیاست صاحب ۱۵۰۰ دلار جایزه نقدی شد که آن را به یک سازمان خیریه اهدا کرد.

Scamp the Tramp

اما این رقابت چگونه برگزار می‌شود؟ شرکت‌کنندگانی به عنوان داور در این مسابقه حضور می‌یابند و براساس اولین واکنشی که با نگاه به هر سگ از خود نشان می‌دهند، درصد زشت بودن سگ‌ها را مشخص می‌کنند. کار سختی است. Tee Tee به خاطر بدرفتاری صاحب اولش از او گرفته شد اما اکنون صاحب جدیدش عاشق اوست.

Tee Tee

با این که اسم این رقابت «انتخاب زشت‌ترین سگ» است اما شرکت‌کنندگان در آن می‌گویند قرار نیست با زشت بودن سگ‌ها سرگرم شوند. آنها می‌گویند این سگ‌ها برخلاف ظاهر زشتشان، شخصیت زیبایی دارند و سرگرم‌کننده‌اند. اسم این سگ «Wild Thang» است. او به خاطر زبان بسیار بلندش مورد توجه بسیاری از شرکت‌کنندگان قرار گرفت و حرکات جالبی از خودش نشان داد

Wild Thang

انصافاً این یکی با عینک آفتابی بسیار هم خوش‌تیپ است. اسم او «Rascal» است.

Rascal

و نهایتاً به «Puka» سلام کنید. همچون بسیار از سگ‌های شرکت‌کننده در این مسابقه، او توسط صاحب جدیدش از یک زندگی نکبت‌بار نجات داده شده است. دلیل تمایز او با دیگر سگ‌ها به خاطر شکاف لب بالایی اوست. مالکش‌ می‌گوید بهترین دوست «Puka» یک لاک‌پشت به نام «Rocket Larry» است که با یکدیگر اوقات خوشی را سپری می‌کنند. ما هم امیدواریم یک عمر با خوشی با یکدیگر زندگی کنند.

Puka

منبع: :  BBC

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا