تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی

مجله اینترنتی کولاک: احسان علیخانی با برنامه «عصر جدید» از شنبه ۲۷ بهمن ماه ۹۷ میهمان مخاطبان شبکه سه شد. این برنامه در حوزه استعدادیابی است و علاقه‌مندان به حوزه‌های ورزشی، سرگرمی، هنری و … می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

عصر جدید

 

مسابقه بزرگ استعداد یابی عصر جدید کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی است که در ۵۲ قسمت ۷۰ دقیقه ای تولید شده است .
رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی به عنوان ترکیب داوران این مسابقه استعدادیابی هستند .
طراحی دکور این مجموعه زیر نظر سیامک احصایی، ساخته شده است و آریا عظیمی‌نژاد نیز ساخت موسیقی‌های این رقابت بزرگ را بر عهده دارد.

عصر جدید روزهای شنبه و یکشنبه در هفته بعد از خبر ساعت ۲۲ از شبکه ۳ پخش می‌شود.

در ایام نوروز این برنامه هر شب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه پخش می شود.

جمعه ها هم تکرار برنامه شنبه و یکشنبه از شبکه ۳ پخش می شود.

نوشته های مشابه

۱۱ دیدگاه

  1. با سلام و عرض ادب
    باورکنید بعد از مدتها یه برنامه تلویزیونی رو که با شوق و ذوق دنبال میکنم برنامه دوست داشتنی عصر جدید هست چون واقعاً باعث شادی و نشاط خیلی از مردم شده و شرکت کنندگان با حضورشون روی صحنه تونستن استعدادشون رو طوری نشون بدن که نظر اساتید حوزه ی هنر را جلب و آنها را دعوت به همکاری کنند.
    جا داره همینجا از احسان علیخانی خلاق و دوست داشتنی بخاطر تهیه این برنامه تشکر کنم.

  2. سلام و عرض ادب
    خداقوت و ممنون از برنامه خوبتون
    یه پیشنهاد داشتم برای رای داورهاتون که بعضی مواقع به رای های دیگری نگاه میکنن و تصمیم احساسی میشه ، اگه چراغها به صورتی باشه که داورها نتونن رای همدیگه رو ببینن بر جذابیت رای دادن افزوده میشه ، چراغها از جلوی میز داورها و پشتشون رو به تماشاگرها روشن بشه و در نهایت پس از پایان رای در بالای سر اجرا کننده روشن بشه تا به حساسیت و زیبایی کار افزوده بشه

  3. آقای احسان علیخانی ما را با فصل دوم عصر جدید سوپرایز و غافلگیر کرد و خیلی خوشحال شدم ، خدا را شکر همون چهار تا داور دوباره اومدند ، خیلی عالی بودند، از شوخی های احسان علیخانی که با داورها و شرکت کننده ها می کند خیلی خوشمان می آید خیلی بامزه است ، برنامه عصر جدید خیلی عالی و محشره ، تشکر ویژه می کنم از احسان و چهار تا داور نازنین و دوست داشتنی و محبوب

  4. متاسفم برای اینکه حتی ذره ای ایده از خودتون ندارید.مسخره است میخواین مردم به ماهواره روی نیارن انوقت برنامه های ماهواره رو میارید تو تلویزیون مثلا اسلامیتون.خجالتم خوب چیزیه.با این برنامه های افتضاح میخواین مردم و سرگرم کنید.

    1. مهم اینه که دارن استعداد هارو کشف میکنن.. مردم هم دوست دارن استعداد های شهر یا استان خودشونو ببینن…

    2. ابوالفضل:
      عرض ادب و احترام به شما سرکار خانم زهرا
      نظر شما رو خوندم مطرح کردن نظرتون با اعتماد به نفستون منطقی و بجاست ،سالهاست این دغدغه همه ماست،از ازل بوده تا ابد،که یک درده،دررد،دردی که علاجش هم توی دل همه ماست اما بهش اعتنایی نمی‌کنیم چون خسته ایم،و تا آگاه،مثل این میمونه که از جنوبی ترین نقطه کره خاکیمون بخوابم بدون انتخاب به سمت پایین از کره خاکی به عمق پایین فضا سقوط کنیم ،بظاهر ، از نظر تفکر انسان سیر سعودی داره ،اما در واقع داریم با عمق زیرین فضا سقوط میکنیم،،بنظر شما این عمق سقوط ،انتهاش قابل تصوره؟؟ جدی میگم بدون هیچ تفکر تمسخرآمیز به شعور انسانی،برام همیشه یه سوالی بوده که اغلب اطرافیانم از طرز تفکرم فاصله میگیرن!!!! 😶،،کاش می‌تونستم خلاص شم ازین درد و مرض ،،ممنون از توجهتون ،،موید باشید،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا