سریالسریال خارجی

زمان دقیق پخش فصل چهارم سریال چیزهای عجیب Stranger Things + داستان و بازیگران

فصل چهارم سریال چیزهای عجیب Stranger Things در مرحله پیش تولید قرار گرفت. مت و راس دافر، نویسندگان سریال “چیزهای عجیب” رسماً قرارداد چندساله‌ی جدیدی با نت‌فلیکس برای تولید عناوین تلویزیونی و سینمایی به امضاء رساندند. بنابراین دور از انتظار نیست که “چیزهای عجیب” سفارش ساخت فصل چهارم را دریافت کرده باشد.

فصل چهارم سریال چیزهای عجیب Stranger Things
فصل چهارم سریال چیزهای عجیب Stranger Things

آنچه رسانه ها از فصل چهارم سریال می دانند این است که: شخصیت محبوب طرفداران با بازی دیوید هاربر زنده است و برای این فصل برخواهد گشت. طبق بیانیه‌ای که نت‌فلیکس و سازندگان اتفاقات عجیب Stranger Things مت و راس دافر منتشر کردند، ساخت فصل چهارم اتفاقات عجیب Stranger Things به طور رسمی شروع شده است. آنونس فصل چهارم این سریال به تازگی پخش شده است و در این آنونس هاپر را می‌بینیم که در روسیه زندانی است.

پتی ویچر، معاون تولیدات فیزیکی شبکه Netflix در گفتگو با ددلاین تایید کرد که بخش قابل توجهی از فصل چهارم سریال چیزهای عجیب قرار است در نیومکزیکو فیلمبرداری شود. این تغییر مکان فیلمبرداری به دلایلی منطقی است. اول از همه اینکه در پایان سریال Stranger Things 3 خانواده بایرز و الون پس از مرگ جیم هاپر شهر هاوکینز را ترک کردند. دلیل دیگر اینکه هاپر اکنون زنده است و در روسیه حضور دارد که پیش از این در تیزر تریلر منتشر شده این موضوع تایید شده بود.

همچنین نتفلیکس اخیرا استودیوی فیلمسازی البوکرکی در ایالت نیومکزیکو را خریداری کرده که قرار است به محل اصلی تولیدات این سرویس استریم تبدیل شود. بنابراین فیلمبرداری سریال Stranger Things 4 در نیومکزیکو احتمالا بسیار ارزان‌تر از اجاره فضای استودیوی فیلمسازی آتلانتا است که پیش از این سه فصل اول در این مکان فیلمبرداری شده بودند.

برادران دافر می‌گویند: “از اینکه همکاری خود با شبکه‌ی نت‌فلیکس را ادامه می‌دهیم بسیار هیجان‌زده‌ایم. “تد ساراندوس”، “سیندی هالند”، “برایان رایت” و “مت تانل” فرصت بزرگی در اختیار ما و سریال‌مان قرار دادند و زندگی ما را برای همیشه تغییر دادند. از اولین جلسه‌ی ملاقات برای طرح ایده‌ها تا انتشار فصل سوم “چیزهای عجیب”، تمامی اعضای گروه در نت‌فلیکس از ما حمایت کردند و آزادی عملی دادند که همیشه در رؤیا می‌دیدیم. بسیار مشتاقیم تا داستان‌های بیشتری در کنار هم روایت کنیم و البته با بازگشت به هاکینز آغاز کنیم!”

قرارداد برادران دوقلوی دافر تنها یکی از قراردادهای گران‌قیمت نت‌فلیکس با فیلمسازان در‌ سال‌های اخیر است. آن‌ها اخیراً با “پتی جنکینز” کارگردان “زن شگفت‌انگیز”، “دیوید بنیاف” و “دن وایس” نویسندگان “بازی تاج‌وتخت” و دیگر فیلمسازان صاحب نامی مانند “رایان مورفی” و “شوندا رایمز” قراردادهایی منعقد کرده‌اند.

ساراندوس می‌گوید: “برادران دافر با “چیزهای عجیب” قلب هواداران سراسر دنیا را تسخیر کردند و ما بسیار خوشحالیم که همکاری خود با آنان را گسترش می‌دهیم تا خلاقیت‌شان را در فیلم‌ها و سریال‌های دیگر نشان دهند و مشترکین ما را به وجد آورند.”

سریال “چیزهای عجیب” که به فیلم‌های دهه‌ی ۱۹۸۰ ادای دین می‌کند، تابستان سال ۲۰۱۶ از نت‌فلیکس پخش شد و از آن پس افتخارات زیادی از جمله ۳۰ نامزدی و شش جایزه‌ی امی را تصاحب کرد. دافرها که سریال‌ را نوشته و کارگردانی می‌کنند، پیش از این بر روی سریال “ویوارد پاینز” فاکس کار کرده بودند و فیلم ترسناک آخرالزمانی “مخفی” را برای برادران وارنر ساختند.


برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۰ و سریال جدید خارجی مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا