سریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش و تکرار سریال رعد و برق

زمان دقیق پخش و تکرار سریال رعد و برق مشخص می شود. سریال رعد و برق به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی داود هاشمی برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما ساخته می شود. بهروز افخمی این بار موضوع سیل را دستمایه سریال قرار داده و از امروز تصویربرداری این پروژه از ۲۰ کیلومتری جاده اهواز _ ماهشهر آغاز می‌شود.

پخش و تکرار سریال رعد و برق
پخش و تکرار سریال رعد و برق

مجموعه تلویزیونی «رعد و برق» روایت سیل نوروز ۹۸ و حماسه‌های رخ داده بعد از آن، برای ماه مبارک رمضان سال ۹۹ خواهد بود.شروع تصویر برداری این سریال ۲۵ قسمتی از ۲۰ آذر و از استان گلستان خواهد بود و سه استان گلستان، خوزستان، لرستان به عنوان لوکیشن‌های اصلی این سریال خواهد بود. این سریال برای ماه رمضان ۱۳۹۹ از شبکه پنج سیما آماده می‌شود.

داود هاشمی تهیه‌کننده سریال رعد و برق درباره روند تولید این مجموعه گفت: بخشی از تصویربرداری مجموعه در استان خوزستان به پایان رسید و هم اینک گروه مشغول تصویربرداری در استان گلستان هستند و در گرگان مستقر شده‌اند.
وی درباره شرایط تولید مجموعه بیان کرد: بهروز افخمی از آن دسته کارگردانانی است که سینمایی کار می‌کند؛ به طور مثال گروه با سختی در جنگل‌های علم‌کوه قرار می‌گیرند اما زمان مفید تصویربرداری کمتر از سه یا چهار دقیقه است.
وی درباره استفاده از جلوه‌های ویژه بصری اظهار کرد: در ابتدای تولید با آقای افخمی صحبت کردیم و به تصمیم رسیدیم که همه صحنه‌ها را بازسازی کنیم مگر در شرایطی که امکان بازسازی وجود نداشته باشد از جلوه‌های ویژه بصری استفاده کنیم البته که بازسازی خانه‌هایی که مملو از آب است بسیار سخت است.

همچنین بخوانید:

معرفی سریال رعد و برق + خلاصه داستان و بازیگران

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا