سریالسریال‌ایرانی

زمان پخش سریال شبی از شبها + اسامی بازیگران و خلاصه داستان

مجموعه تلویزیونی « شبی از شبها » سریالی است که برای پخش دوباره روی آنتن شبکه آی‌فیلم رفته ، با هم اسامی بازیگران سریال شبی از شبها و دیگر عوامل این سریال را مرور خواهیم کرد :

Image result for سریال شبی از شبها

خلاصه داستان سریال شبی از شبها:

داستان این مجموعه تلویزیونی  که به وسیله حسین پاکدل به نگارش درآمده است، زندگی افرادی را روایت می کند که با وجود مشکلات در تامین معاش، موفق به  خرید خانه ای کوچک در حاشیه شهر می شوند. اما با وجود خانه دار شدن به خاطر کمبود درآمد، مسایلی برایشان به وجود می آید که اتفاقات این مجموعه را رقم می زند.

اسامی بازیگران سریال شبی از شبها :

در مجموعه ” شبی از شبها ” سعید پور صمیمی، گوهر خیراندیش، حمید رضا پگاه، علی قربان زاده، فردوس کاویانی، نگین صدق گویا، محمود جعفری، فلورا سام، سپند امیر سلیمانی، سعید امیر سلیمانی ، نسترن سالار و ترلان پروانه به ایفای نقش  می پردازند.

دیگر عوامل سریال شبی از شبها:

شبی از شب‌ها یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۸۴ به کارگردانی رضا کریمی، نویسندگی حسین پاکدل و تهیه‌کنندگی مجید اوجی می‌باشد که از شبکه آی فیلم  پخش خواهد شد.

همچنین مدیریت تصویربرداری این مجموعه برعهده  شاپور پور امین قرار دارد و عبدالله اسکندری به عنوان طراح گریم در آن فعالیت می کند.

زمان پخش سریال شبی از شبها :

سریال تلویزیونی «شبی از شب‌ها» از دوشنبه ۲۱ بهمن ماه هر روز ساعت ۱۶ روی آنتن شبکه آی فیلم رفت و بازپخش آن نیز در ساعت ۱۲ بامداد و ۸ صبح می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا