تلویزیون

زمان پخش و تکرار برنامه ویتامین خ در نوروز ۹۹ از شبکه نسیم

زمان پخش و تکرار برنامه ویتامین خ در نوروز ۹۹ از شبکه نسیم همچنین اطلاعات تکمیلی درباره برنامه طنز ترکیبی ویتامین خ که در نوروز روی آنتن می رود. شبکه نسیم در ایام نوروز برنامه های جذاب و مفرح دورهمی، کودک شو، هوش برتر، شکرستان، ویتامین خ و نسیم آوا را روانه آنتن کرده است.

برنامه ویتامین خ در نوروز ۹۹
برنامه ویتامین خ در نوروز ۹۹

ویتامین خ

برنامه ترکیبی«ویتامین  خ» به تهیه کنندگی و کارگردانی رامین کرم یزدی تولید شده است که با مسائل اجتماعی شوخی می کند. این برنامه از آیتم های نوروزی جذاب مختلفی نظیر مسابقه خیابانی، ضرب المثل و کلیپ های طنز هر شب ساعت ۲۰ به روی آنتن خواهد رفت و تکرار آن در ساعات ۲:۳۰، ۹ و ۱۴:۳۰ روز بعد بازپخش خواهد داشت.

شکرستان

فصل سوم شکرستان به تهیه کنندگی سید مسعود صفوی با روایت شهاب حسینی در  مرکز صبا تولید و هر شب ساعت ۲۰:۳۰ از  شنبه ۲۴ اسفند ماه از شبکه نسیم روی آنتن می رود و باز پخش آن  در ساعات ۰۲:۱۵، ۰۷:۳۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد است. در این فصل کاراکترهای اصلی همچون سری پیشین حضور خواهند داشت و چند کاراکتر فرعی در هر قسمت به جمع شکرستانی های اضافه خواهد شد.

انتخاب نیما

نمایش رادیویی «انتخاب نیما» به کارگردانی مهدی طهماسبی و قلم مهدی فراهانی است و داستان پسر جوانی به نام نیما است که می خواهد از طریق فضای مجازی شریکی برای زندگیش انتخاب کند.

بازیگرانی چون نورالدین جوادیان، مهرخ افضلی، شیرین سپهراد، میرطاهر مظلومی و قربان نجفی در آن ایفای نقش می کنند.

نسیم آوا

این برنامه با پخش موسیقی و تصاویر خوانندگان مطرح کشور در ایام نوروز لحظات زیبای شما را طراوت می بخشد .نسیم آوا با اجرای رضا محبی از ۲۹ اسفند تا پایان نوروز هر شب ساعت ۰۰:۳۰بامداد پخش شده و باز پخش آن در ساعت ۱۴:۱۵ و ۱۸:۳۰ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا