سریالسریال‌ایرانی

زمان پخش و تکرار سریال غنچه و خاله جون کوکب از آی فیلم

زمان پخش و تکرار سریال غنچه و خاله جون کوکب از آی فیلم به همراه معرفی بازیگران و خلاصه داستان همچنین اطلاعات تکمیلی درباره پخش سریال در این مطلب. مجموعه تلویزیونی «غنچه و خاله جون کوکب» برای مخاطبان نوجوان آی‌فیلم در افغانستان و تاجیکستان نمایش داده می‌شود.

سریال غنچه و خاله جون کوکب از آی فیلم
سریال غنچه و خاله جون کوکب از آی فیلم

با به‌پایان‌رسیدن پخش سریال «قصه‌های زنان در قرآن»، سریال «غنچه و خاله جون کوکب» از روز دوشنبه ۵ خرداد، جایگزین آن می‌شود.

سریال «غنچه و خاله جون کوکب» به‌کارگردانی بهروز بقایی، محصول سال ۱۳۸۳ است. این سریال داستان دختری به نام غنچه است که همراه خاله‌اش زندگی می‌کند. غنچه در هر قسمت از این سریال اتفاقی را رقم می‌زند که یک داستان مستقل به خود اختصاص می‌دهد.

رابعه اسکویی، مریم امیرجلالی، محمدرضا حقگو، مهدی فتوحی، پروین تمجیدی، گیتی معینی و روژان آریامنش بازیگران این سریال هستند.

بنا بر این گزارش، سریال «غنچه و خاله جون کوکب» هر روز ساعت ۱۶ به‌وقت تهران و کابل و ساعت ۱۶:۳۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان از کانال آی‌فیلم۲ پخش می‌شود.

رابعه اسکویی بعد از بازگشت از شبکه جم و چند سال ممنوع الکاری حالا دوباره به کار بازیگر برگشته است. تصاویر کارهای تلویزیونی سال های قبل او مثل همین سریال غنچه و خاله جون کوکب نیز از چندی قبل آغاز شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا