سریالسریال‌ایرانی

زمان پخش و تکرار سریال وارش از شبکه تماشا + خلاصه داستان و بازیگران

زمان پخش و تکرار سریال وارش از شبکه تماشا به همراه خلاصه داستان و بازیگران سریال وارش همچنین اطلاعات تکمیلی درباره این سریال و پخش آن از تماشا. زمان و ساعت پخش تکرار این سریال از تماشا مشخص شد. بازپخش سریال وارش در کنداکتور پخش تماشا قرار گرفته است و اولین قسمت آن روز جمعه دوازدهم اردیبهشت به روی آنتن می رود.

سریال وارش
سریال وارش

این سریال پرمخاطب به کارگردانی  احمد کاوری ساخته شده و در سال ۹۸ از شبکه سه سیما پخش شد و در زمان پخش نیز حواشی زیادی داشت.

«وارش» به تهیه کنندگی محمودرضا تخشید و با قصه‌ای از جابر قاسمعلی، درامی پرفراز و نشیب تاریخی و عاشقانه و اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» هاوارد فاست نویسنده مطرح آمریکایی است.

داستان مجموعه از دهه ۳۰ روایت می‌شود و قصه‌ای پرفراز و نشیب را به تصویر می‌کشد که در ادامه به دهه حاضر نیز می‌رسد.

علیرضا کمالی، بهنام تشکر، علیرضا جلالی تبار، هدایت هاشمی، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری، داریوش کاردان، شهرام قائدی، رحیم نوروزی، رامین راستاد، مهدی امینی خواه، سهیلا رضوی، حدیثه تهرانی، نیلوفر شهیدی، الهام طهموری، علی سلیمانی، فرخ نعمتی، کورش سلیمانی و… در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

سریال وارش از روز جمعه دوازدهم اردیبهشت هر شب ساعت ۲۱ از شبکه تماشا پخش و در ساعات ۳ بامداد، ۹ صبح و ۱۵:۰۰ روز بعد تکرار آن به نمایش گذاشته می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا