سریالسریال خارجی

سریال ما همین هستیم که هستیم We Are Who We Are کی پخش می شود؟ + بازیگران و داستان

سریال ما همین هستیم که هستیم We Are Who We Are کی پخش می شود؟ به همراه اسامی بازیگران و خلاصه داستان همچنین معرفی سریال در اینجا. سریال تلویزیونی We Are Who We Are از ۱۴ سپتامبر روی آنتن شبکه اچ بی او می‌رود و روی استریم اچ بی او مکس نیز در دسترس است.

We Are Who We Are کی پخش می شود؟
We Are Who We Are کی پخش می شود؟

این سریال با بازی کلویی سوینی (Chloe Sevigny) و جک دیلان گریزر (Jack Dylan Grazer) و جوردن کریستین سیمون (Jordan Kristine Seamon) داستان دو نوجوان آمریکایی است که با پدر و مادر نظامی و غیر نظامی شان در پایگاه نظامی آمریکایی در ایتالیا زندگی می‌کنند. در ادامه خبر با ماهمراه باشید.

این درام هشت قسمتی محصول The Apartment و The Young Pope است و توسط Fremantle توزیع می‌شود. گودانینو کارگردان فیلم Call Me By Your Name این سریال را نوشته و کارگردانی می‌کند.

لورنزو میلی (Lorenzo Mieli) این سریال را برای The Apartment و ماریو گیانانی (Mario Gianani) برای Wildside به همراه Small Forward و گودانینو، النا رچیا (Elena Recchia)، نیک هال (Nick Hall)، شان کانوی (Sean Conway) و فرنسسکو ملزی اریل (Francesco Melzi d’Eril) تهیه می‌کند. پائولو گورانو (Paolo Giordano) و فرانسسکا مانیری (Francesca Maieri) دیگر نویسندگان این سریال به همراه گودانینو هستند.


⇐ برای مطالعه مطالب بیشتر روی لینک برچسب های سریال جدید خارجی کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا