سریالسریال‌ایرانی

علت پخش نشدن سریال کتونی زرنگی از شبکه ۳ چه بود؟

بسیاری از مخاطبین شبکه ۳ سیما به دنبال علت پخش نشدن سریال کتونی زرنگی هستند. سریالی که قرار بود جمعه شب (۱۱ بهمن) روی آنتن شبکه ۳ سیما برود اما این سریال پخش نشد!

در همین خصوص محسن یزدی قائم مقام شبکه‌سه از توقف پخش سریال «کتونی‌زرنگی» خبر داد. سریال «کتونی زرنگی» از دیشب قرار بود روی آنتن شبکه سه برود که به‌دلیل انتشار برخی اظهارات کارگردان در فضای مجازی، از پخش آن جلوگیری شد.

علت پخش نشدن سریال کتونی
علت پخش نشدن سریال کتونی

البته قائم مقام شبکه ۳ سیما اشارات مستقیمی به اظهارات کارگردان سریال کتونی زرنگی یعنی علی ملاقلی پور نکرد اما این اظهارات شائبه بر انگیز در برخی محافل مطرح شده و در فضای مجازی نیز بازتاب های زیادی داشته است. البته ملاقلی پور ساعاتی بعد از اطلاع از عدم پخش سریالش واکنش هایی داشته که می توانید در لینک زیر صحبت های او را بخوانید:

واکنش علی ملاقلی پور به عدم پخش سریال کتونی زرنگی و شایعه مخالفت با نظام


علی ملاقلی پور فرزند رسول ملاقلی‌پور کارگردان فقید سینمای دفاع مقدس است. ملاقلی پور سابقا جنجال هایی نیز داشته است! او در بین بازی میان ستارگان ایران و جهان که در شهریور ۱۳۹۴ برگزار شد، در اعتراض به کم شدن سالن‌های نمایش فیلمش قندون جهیزیه که برای افزایش سالن‌های فیلم محمد این کار انجام شده بود به زمین فوتبال رفت و نظم بازی را به هم ریخت و این اقدام منجر به بازداشت او شد.او بعد از مدتی با وساطت حجت‌الله ایوبی معاون وزیر ارشاد آزاد شد.

فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» شاخص ترین اثر سینمایی این کارگردان جان است. در این فیلم نگار جواهریان و صابر ابر ایفای نقش می کنند. ملاقلی پور.

 

همچنین بخوانید:

اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال کتونی زرنگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا