سریالسریال‌ایرانی

عکس خانوادگی بازیگران سریال لحظه گرگ و میش + نقد سریال

مجله اینترنتی کولاک: سریال لحظه گرگ و میش با عنوان ملودرامی عاشقانه و به کارگردانی همایون اسعدیان امشب بیست و چهارم اسفند ماه به آخر خط می رسد. در ادامه عکسی از خانواده وحدت را در سریال لحظه گرگ و میش مشاهده می نمائید.

نقد سریال لحظه گرگ و میش

این سریال پرماجرا از یک خانواده مذهبی را به تصویر کشید که در آن خانواده دو نسل متفاوت از قبل و بعد از انقلاب به مخاطبان معرفی شدند. نسلی که افرادی همچون احسان و حامد را نشان می داد که با شوق دفاع از وطن به جبهه رفتند و در این اواخر هم دختری بنام سوگند با تفکرات کاملا آزاد که هیچ قید و بندی در روابطش هم وجود نداشت با حاشیه های فراوان به تصویر درآمد.

اما هر چه بود سرنوشت خانواده وحدت نشانی از عاقبت بخیر شدن به آن معنا و مفهومی که امروز در جامعه ما از آن یاد می شود دیده نشد.
به واقع دو نفر از اعضای خانواده شهید و جانباز شدند و زندگی قبلی یاسمن هم متلاشی شد و سایر اعضای خانواده هم به جز یک زندگی معمولی چیزی نداشتند که بشود آن را در زمره یک زندگی بسیار ایده آل توصیف کرد.
در این سریال حتی تلاش شد تا ساده زیستی به عنوان یک پیام ارزشی به مخاطب منتقل شود و همین اواخر موضوع خرج ماهیانه محمد پسر یاسمن که فقط ۵۰۰ هزار تومان در ماه بود به عنوان بخشی از زندگی یک خانواده قانع به تصویر درآمد.اما همه ما می دانیم که یک جوان در دنیای امروز ما با دریافتی ماهیانه۵۰۰ هزار تومان هرگز نمی تواند به صورت معمولی هم معاشرت کند.مگر اینکه مثل محمد بیشتر خانه نشین باشد و نخواهد با خرج و دخل روزگار ما درگیر شود!
اما در میان اعضای خانواده می توان به یاسمن یا مادرش توران و یا برادرش یوسف هم اشاره کرد که موقعیت اجتماعی مطلوبی دارند اما زیاد هم در قید و بند یک زندگی تجملاتی و امروزی نیستند.

سید امید صادقی

 

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. این اتفاقات در سال ۸۷ رخ می دهد پس ۵۰۰ هزار تومان نه تنها کم نیست زیاد هم هست .
    حتی در این زمان هم خانواده هایی هستند که محتاج همین ۵۰۰ هزار تومان هستند …….
    نویسنده محترم کجا زندگی می کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. همین الان خانواده هایی هستن که ماهی ۵۰۰ هزار تومن در آمد هم ندارن، بعد تو فیلم نشون میده که پول تو جیبی ۵۰۰ تومنه!! بعد شما هم نقدش میکنی که کفاف زندگی یه جوون رو نمیده؟؟؟
    کجا دارین زندگی میکنین؟؟؟ بالا بالاهااا؟؟
    واقعا که

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا