چهره هاسلبریتی ایرانیگفتگوویژه

فرناز طباطبایی : تاکنون به خواسته هایم دست پیدا نکرده ام

فرناز طباطبایی دقیقه ۹۰ به جمع بازیگران فیلم باشگاه جنجال در خانه  پیوست و در روزهای پایانی نامش در لیست بازیگران دوران‌قاجار قرار گرفت و با سفر به استان یزد جلوی دوربین علیرضا عزت ور رفت .
وی  به خبرنگار کولاک گفت :خیلی اتفاقی حضورم در این فیلم رقم خورد ولی خوشحالم که قرعه به نام من افتاد تا با یک گروه جوان و حرفه‌ای و با یک گریم خاص کار جدیدم را آغاز کنم .


فرناز طباطبایی که کارهای قابل قبولی را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده، به خبرنگار کولاک می‌گوید: حضورم در این فیلم بسیار کوتاه بود ولی نقشم را خیلی دوست داشتم لذا امیدوارم دوباره با این گروه در کارهای بعدی همکاری داشته باشم .
بازیگر نقش فخری در فیلم جنجال درخانه گفت: سالهاست در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارم ولی تاکنون به خواسته هایم دست پیدا نکرده ام به همین خاطر در سال ۱۴۰۰ تمام سعی خود را خواهم نمود تا به حقم برسم.

فرناز طباطبایی که در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشته است می‌گوید :سینما و تئاتر مقوله جدا از هم هستند ولی به شخصه دوست دارم در آینده بیشتر در سینما و تلویزیون فعالیت کنم و به تجربیاتم بیفزایم.
بازیگر فیلم باشگاه جنجال در خانه من تشکر از پایگاه خبری کولاک  اظهار داشت :برای مدافعان سلامت ،سعادت و بهروزی از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در این شرایط کرونایی با تزریق واکسن دست اندرکاران تولید فیلم و سریال زمینه حضور بازیگران را در پروژه های سینمایی و تلویزیونی را بدون دغدغه و استرس فراهم آوریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا