سریالسریال‌ایرانی

قسمت آخر سریال پایتخت ۶ کی پخش می شود ؟ + زمان پخش ادامه پایتخت ۶

قسمت آخر سریال پایتخت ۶ کی پخش می شود ؟ همچنین تاریخ و زمان پخش ادامه پایتخت ۶ به همراه جزئیات تکمیلی را در این مطلب بخوانید. سیروس مقدم کارگردان سریال نوروزی پایتخت ۶ در جدیدترین مصاحبه خود گفت: «پایتخت» در ۱۵ قسمت طبق قرار و تعهدش در ایام نوروز پخش خواهد شد و تنها قسمت های آخر و فینال آن طلب مخاطبین از ما می باشد که ان شاءالله در اولین روزی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام وضعیت عادی نمودند. تیم پایتخت فینال را ساخته و در یکی از اعیاد مثل عید فطر و یا… به محضر مردم عزیز تقدیم می کنیم.

سیروس مقدم ، کارگردان سریال پایتخت ۶ در جدیدترین مصاحبه خود در خصوص ادامه سریال پایتخت ۶ گفت: این مژده را به مخاطبین پایتخت می دهم که قسمت های پایانی مثل همیشه با قدرت، مفرح و جمع شدن دوباره خانواده گِرد هم انجام می پذیرد. در پایان از صبر و حوصله و همراهی و سعه صدر مدیران تلویزیون، دولتمردان و مردم عزیز سپاسگزارم.

در جدیدترین خبر منتشر شده، سیروس مقدم ، کارگردان مجموعه تلویزیونی پایتخت اعلام کرد ادامه فصل ششم سریال پایتخت قرار است در ۴ قسمت ضبط شود. با توجه به این تعداد قسمت و بعید بودن صدور اجازه ی فیلم برداری در اربیهشت ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، بنابراین نمایش ۴ قسمت پایانی سریال پایتخت ۶ در ایام عید فطر کاملا منتفی است و احتمالا به اعیاد قربان و غدیر موکول خواهد شد.

این در حالی است که مدیر شبکه یک اخیراً در جلسه‌ای با سیروس مقدم، الهام غفوری و محسن تنابنده بر ادامه همکاری این شبکه با پایتخت تأکید کرده است.

چندی قبل اما الهام غفوری از عدم توافق با مدیران تلویزیون بر سر پایتخت گفته بود. ششمین فصل از مجموعه تلویزیونی “پایتخت” به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در حالی در نوروز ۹۹ روی آنتن شبکه یک رفت که قسمت‌های پایانی این سریال به دلیل شیوع ویروس کرونا مانند دیگر تولیدات متوقف شد و ناتمام ماند.

زمان پخش ادامه پایتخت ۶
زمان پخش ادامه پایتخت ۶

در آخرین اظهاراتی که سیروس مقدم کارگردان این سریال داشت اعلام کرد در اولین روزی که وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام وضعیت عادی کند، تیم پایتخت فینال این مجموعه تلویزیونی را می‌سازد.

اما با توجه به حواشی قسمت پایانی سریال، گمانه‌زنی‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه قرار نیست سریال “پایتخت” به پایان برسد.

الهام غفوری تهیه کننده سریال “پایتخت” در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ادامه ساخت قسمت‌های پایانی این سریال گفت: تا زمانی که با تلویزیون قرارداد نبندم نمی‌توانم صحبت کنم. چون من تهیه کننده کار هستم و نمی‌توانم اخبار دروغ اعلام کنم.

فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت در ۱۵ قسمت در نوروز ۹۹ هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش شد. شروع پایتخت ۶ با واکنش های بسیاری از سوی طرفداران و بینندگان این سریال همراه بود. حجم بالای تبلیغات در خلال پخش اولین قسمت از سری جدید مجموعه “پایتخت”، ضمن آزار بینندگان، نویسنده این سریال را هم به انتقاد و همراهی با ببینده‌های این سریال نوروزی واداشت.

پایتخت در ششمین فصل هم ماجراهای جالبی داشته است. بهبود در فصل جدید «پایتخت» زنده و از شاخ آفریقا پیدایش می‌شود اما کاراکتر کلیدی فصل ششم بهتاش فریبا با بازی بهرام افشاری است که با استفاده از فیزیک او، نویسنده این سریال ایده دروازه‌بانی بهتاش برای تیم باشگاهی نساجی مازندران را در نظر گرفته است.


اسامی بازیگران سریال پایتخت ۶+ خلاصه داستان و عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا