موسیقیموسیقی ایران

ماجرای شکایت شهیار قنبری از بنیامین چیست؟ + علت شکایت

ماجرای شکایت شهیار قنبری از بنیامین چیست؟ به همراه علت شکایت شهیار قنبری ترانه سرا و ساکن لس آنجلس از بنیامبن بهادری خواننده پاپ. شهیار قنبری؛ ترانه سُرای اثر «کودکانه» از طریق وکلایش در ایران ، شکایتش از بنیامین بهادری را بدلیل دست بُرد به ترانه اش و اجرای آن در برنامه «دورهمی» تقدیم مراجع قضایی کرد.

ماجرای شکایت شهیار قنبری از بنیامین
ماجرای شکایت شهیار قنبری از بنیامین

شهیار قنبری ضمن تایید این خبر گفت‌: بله، از ایشان شکایت کرده ام. داستان تجاوز هایی از این دست باید به آخر برسد. چهل سال است که دارند کارنامه مرا تکه تکه میکنند ، از آواز خوان تا تصنیف فروش. تا همه باهم قانون مند نشویم به جایی نمی رسیم.

برنامه شنبه شب (۹ فروردین ۹۹) برنامه دورهمی با حضور بنیامین بهادری خواننده روی آنتن شبکه نسیم رفت. اجرای آهنگ بوی عیدی فرهاد مهراد، توسط بنامین در دورهمی با واکنش های زیادی همراه شد.

در اظهار نظری یکی از خالقین این آهنگ یعنی شهیار قنبری، انتقاد تندی را نسبت به نحوه اجرای این آهنگ و خواندن بدون اجازه آن مطرح کرد. قنبری که یکی از ترانه سرایان مشهور در شعر ایران است در بخشی از انتقادش گفت: «بنیامین و بقیه ای که بدون اجازه این اثرا را می خوانند و حتی در متن آن دست میبرد، انگار ترانه “گل پری جون” میخوانند.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا