موسیقیموسیقی ایران

متن و شعرهای آلبوم مونولوگ سیروان خسروی + نحوه خرید آلبوم و بلیت کنسرت آنلاین

متن و شعرهای آلبوم مونولوگ سیروان خسروی به همراه نحوه خرید آلبوم و بلیت کنسرت آنلاین همچنین آدرس سایت سیروان خسروی برای تهیه آلبوم و بلیت. سیروان خسروی خواننده و آهنگسار پاپ-راک برای انتشار جدیدترین آلبوم خود دست به یک ابتکار مبتنی بر شرایط حال حاضر جامعه به لحاظ شیوع کرونا زده است.

شعرهای آلبوم مونولوگ سیروان خسروی
شعرهای آلبوم مونولوگ سیروان خسروی

سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ کشورمان که طی ماه‌های گذشته در فضای مجازی حضور فعالی داشته و با برخی اظهارنظرها و اختلافات خود با بهاره رهنما موجب بروز حاشیه‌هایی هم شد، در صدد انتشار آلبوم جدیدش به نام «مونولوگ» است.

این اثر ششمین آلبوم سیروان خسروی و جدیدترین اثرش بعد از آلبوم، «تو خیال کردی بری»، «ساعت ۹»، «جاده رویاها»، «آنپلاگد» و «بی مرز» است که طبق برنامه‌ریزی در تاریخ ١٨ مرداد سال ٩٩ منتشر خواهد شد.

این آلبوم در تاریخ ١٨ مرداد منتشر خواهد شد و خریداران حداکثر ١٠ روز پس از تاریخ انتشار آلبوم را از طریق پست دریافت خواهند کرد. ضمن اینکه امکان ارسال این آلبوم به خارج از ایران در حال حاضر فراهم نیست. این در حالی است که پس از خرید، شماره بلیت برای خریدار پیامک می‌شود که این شماره را در پروفایل کاربری خود نیز می‌تواند مشاهده کنید. پس از طی این مراحل خریداران بلیت در روز و ساعت مقرر، از طریق سایت سیروان خسروی می‌توانند اجرا را تماشا کنند. این در شرایطی است که کاربران با خرید هر بلیت فقط از یک دستگاه موبایل، کامپیوتر، لپ تاب و موارد مشابه می‌توانند کنسرت را مشاهده کنند.

در توضیحات تکمیلی آلبوم آمده است:

«سیروان برای اولین بار در نظر دارد که پیش از انتشار آلبوم، اثر جدید خود را به صورت زنده اجرا کند و علاقه مندان می‌توانند با خرید بلیت، این اجرا را در تاریخ ١۵ مرداد، ساعت ٢٠: ٣٠ از طریق وب سایت سیروان خسروی مشاهده کنند. او معتقد است این آلبوم که شامل ۵ قطعه با کلام و ٣ قطعه بی کلام است تجربه‌ای نو در کارنامه هنری‌اش محسوب می‌شود.

در کنسرت رونمایی از «مونولوگ» سعی شده که در کنار موسیقی متفاوت با آثار قبلی، از مدرن‌ترین ایده‌های نورپردازی و تصویربرداری در لوکیشنی منحصر به فرد استفاده شود. این آلبوم تنها از طریق سایت سیروان خسروی قابل خریداری است.»

بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که گروه اجرایی این آلبوم انجام داده‌اند، نحوه خریداری اثر بر چند بخش قیمت گذاری شده است. که خرید آلبوم به انضمام خرید بلیت اجرای زنده ۹۰ هزار تومان، بلیت اجرای زنده آلبوم ۵۰ هزار تومان و قیمت آلبوم ۶۰ هزار تومان اعلام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا