سبک زندگی

مدل موی سه سوته برای مهمانی و مجلسی

مدل موی گوجه ای

مدل موی گوجه ای یک مدل موی ساده و شیکی است که هرگز از مد نمی افتد و می توانید با کمی سلیقه آن را به روزتر کنید و روی موهای خود به سرعت پیاده کنید .

آموزش مدل موی گوجه ای با ۳۰ ایده زیبا و خوشگل

در این بخش نمونه های مدل موی گوجه ای را مشاهده می کنید. مدل موی گوجه ای بسیار زیبا است و به راحتی برای هر استایل اسپرت و مجلسی کاربرد دارد و قابل اجرا است. در ادامه مطلب آموزش بستن مدل موی گوجه ای را می خوانید.

مدل مو گوجه ایتصاویر مدل موی گوجه ای زیبا و خوشگل

آرایش مو برای خانم ها بسیار مهم است و برای ارتقای استایل خود باید به آن توجه کنید. یکی از مدل موهای بسیار محبوب برای خانم ها که امروزه ترند شده است، مدل موی گوجه ای دخترانه است.

این مدل مو فقط نیاز به یک کش ساده دارد و می تواند شینیون موی زیبایی را خودتان درست کنید و اگر مقداری خلاقیت داشته باشید می توانید مدل های متفرقه آن مانند مدل موی گوجه ای خرگوشی یا گوجه ای همراه با بافت اجرا کنید و بیشتر از قبل در مهمانی های بدرخشید.

در ادامه این مطلب سایت روزانه ۲ آموزش مرحله به مرحله و کاربردی برای بستن موی گوجه ای را برای شما آماده کرده ایم و ۳۰ مدل خلاقانه و جدید از مدل موی گوجه ای دخترانه را مشاهده می کنید.

آموزش مدل موی گوجه ای دخترانه زیبا

۱٫ مدل موی گوجه ای دخترانه همراه با بافت

برای بستن مو به روش مدل موی گوجه ای با بافت در ابتدا موهایتان را خوب شانه کنید تا صاف و مرتب شود و سپس آنها را مدل دم اسبی بالای سرتان با یک کش ساده و ترجیحا همرنگ با موها ببندید.

رشته موهای خود را دو دسته کنید و یکی از آنها را به صورت دایره وار دور کش مو بچیپانید و سپس سر موها را با سنجاق سر، محکم درون کش فرو نمایید طوری که سر موها زیر کش محکم شود و موهایتان به صورت مدل موی گوجه ای بایستد.

دسته دیگر موهایتان را بافت ساده کنید و نوک موهایتان را با یک کش ظریف و همرنگ با موهایتان ببندید تا بافت آن باز نشود.

موهای بافته شده را دور موهایتان که به مدل گوجه ای بسته بودید بپیچید و انتهای آن را شبیه به مرحله ۲ به کمک سنجاق سر داخل موهایتان پنهان کنید.

مدل مو گوجه ای۲- مدل موی گوجه ای دخترانه ساده

موها را مانند مدل دم اسبی تا جایی که ممکن است بالای سر دسته کنید و سپس به کمک یک کش باریک و محکم و همرنگ موهایتان آن را ببندید. باید توجه کنید که بر خلاف مدل موی اسبی، کل دسته مو نباید از کش رد شود و قسمتی از بالای مو کمی تا می شود؛ شبیه به شکل سوم از سمت چپ.

قسمت تا خورده مو که بالای کش است را با دست مقداری مرتب کنید تا زیباتر بایستد.

آخر موهایتان که از کش رد کرده اید را دور کش و قسمت تا خورده موهایتان بپیچید و سپس به کمک یک سنجاق سر و یا کلیپس کوچک درون موهایتان محکم کنید تا باز نشود.

اگر می خواهید مدل گوجه ای شلخته داشته باشید با دستتان موهایتان را به صورت رشته نازک از زیر کش بیرون بیاورید تا حالت شلوغ و به اصطلاح شلخته نشان داده بشود.

مدل مو گوجه ای۳- انواع مدل‌های موی گوجه‌ای دخترانه زیبا و خوشگل

مدل موی دخترانه دوتایی همراه با بافت

مدل مو گوجه ایمدل موی گوجه ای شلوغ

مدل مو گوجه ایمدل موی گوجه ای ساده و مخصوص مهمانی

مدل مو گوجه ایمدل موی گوجه ای دخترانه در قسمت پایین سر

مدل مو گوجه ایمدل موی گوجه ای ساده وشیک

مدل مو گوجه ایمدل موی گوجه ای دخترانه

مدل مو گوجه ایآرایش مدل موی گوجه ای با سنگ‌ تزیینی

مدل مو گوجه ای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا