سبک زندگی

معایب استفاده از مژه مگنتی چیست؟ + چگونه از مژه مگنتی استفاده کنیم؟

اکثر مژه های مصنوعی معمولی به چسب، موچین و صبر زیاد نیاز دارند، ولی مژه های مگنتی( مغناطیسی) یک ابتکار جدید در مژه های مصنوعی شمرده می شوند که مشکلات مژه های قدیمی را ندارند.

مژه مگنتی( مغناطیسی) چیست؟

مژه مگنتی یا مژه مغناطیسی نوعی مژه مصنوعی است که همانطور که از اسم آن پیداست، خواص آهنربایی دارد و از ۲ بخش تشکیل شده است که یک بخش بالای مژه های خودتان قرار می گیرد و بخش دوم آن زیر مژه های اصلی. اثر آهنربایی بین این دو قسمت سبب می شود که مژه های این دو قسمت به هم بچسبند و شبیه مژه مصنوعی کاملاً روی مژه های شما قرار بگیرند.

آموزش استفاده از مژه مگنتی( مغناطیسی)

قبل از گذاشتن مژه های مگنتی، آرایش خود را بطور کامل انجام دهید.

زمانی که از مژه های مصنوعی معمولی استفاده می کنید، میکاپ آرتیست ها توصیه می کنند ریمل را برای پس از نصب مژه ها نگه دارید. ولی در خصوص مژه های مغناطیسی، داشتن قدری چسبندگی روی مژه پیش از نصب مژه های مغناطیسی مهم می باشد. پس با ماسکارای مورد علاقه خویش مژه های خود را به میزان لازم بپوشانید.

شیوه چسباندن مژه مگنتی:قسمت بالایی مژه مگنتی را روی مژه های اصلی خویش بگذارید به طوریکه کاملاً نزدیک به ریشه مژه ها باشد و با دست آنرا کاملاً روی قوس پلک تنظیم نمایید. حالا قسمت پائین مژه مگنتی را به زیر مژه های اصلی نزدیک کنید تا به مژه بالایی بچسبد.

انواع مژه مگنتی یا آهنربایی

با موی طبیعی

ابریشم طبیعی

ابریشم مصنوعی

گوشه چشمی

تک مگنتی

دو مگنتی

نکته ای که وجود دارد این است که مژه های تگ مگنتی چون کوچکتر هستند با یک مگنت به آسانی قابل اتصال هستند ولی مژه های بزرگ تر دو مگنتی هستند. ناگفته نماند که یکسری از مژه های سه مگنتی هم وجود دارند.

مزایای مژه مگنتی:

استفاده اسانو سریع

جلوگیری از تلف کردن وقت

وزن سبک

قابلیت استفاده مجدد

بدون احتیاج به چسب

بدون حساسیت

صرفه جویی از لحاظ مالی و زمانی

معایب مژه مگنتی

چشم، عضوی حساس و اسیب پذیر است که باید از آن کاملاً مراقبت کنید. انواع محصولات آرایشی بی کیفیت، ضربه و یا وارد شدن گرد و خاک میتواند سلامتی چشم را به خطر اندازد.

به همین علت در انتخاب محصولات آرایشی باید دقت کنید. همچنین، استفاده از مژه های مصنوعی چسبی میتواند عارضه های زیادی برای چشم داشته باشد و این مسئله، به علت چسب های مخصوص آن است.

استفاده از مژه های مگنتی عارضه های خاصی ندارد ولی یکی از معایب این مژه ها این است که در مدل های پرپشت آن، امکان دارد به علت وجود مگنت یا همان آهنربا ، قدری حس سنگینی روی پلک داشته باشید. بنابراین میتوانید هر زمانیکه حس خستگی در چشم داشتید، آنرا از چشم جدا کنید.

بهترین راه حل برای جلوگیری از هر نوع اسیب و یا خستگی چشم این است که بهتر است مژه های مگنتی را موقع استراحت و خواب از روی پلک بردارید تا چشم های شما آسیبی ندیده و استراحت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا