سریالسریال‌ایرانی

معرفی بازیگران و داستان فصل سوم سریال از سرنوشت

بازیگران و داستان فصل سوم سریال از سرنوشت در این مطلب به همراه معرفی کامل سریال و نکات خواندنی آن همچنین معرفی سریال از سرنوشت ۳ سریال از سرنوشت در فصل های یک و دو مخاطبان خوبی را به دست آورد. این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان از شبکه دو سیما پخش شد.

بازیگران و داستان فصل سوم سریال از سرنوشت
بازیگران و داستان فصل سوم سریال از سرنوشت

فصل سه مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان امسال پخش می‌شود. تصویربرداری فصل سه سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان این روزها ادامه دارد.

همچنین زمان پخش فصل سه این سریال، احتمالا در اواخر بهار سال ۹۹ خواهد بود. پخش فصل دو که ۲۷ قسمت بود، تا نیمه اسفند ادامه داشت. این سریال پتانسیل ادامه تا فصل‌های بعدی را نیز دارد اما ساخت فصل های بیشتر آن بستگی به بازخوردها دارد.

این سریال ۶۰ قسمتی توسط جمعی از نویسندگان به سرپرستی محمد محمود سلطانی و نویسندگی روح ا… صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده است.

سریال از سرنوشت یکی از محبوب ترین سریال های پخش شده در سال ۹۸ بود. این سریال مخاطبان زیادی داشت. آنها امیدوارند پخش فصل سوم سریال چندان به درازا نکشد.

اسامی بازیگران

مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، دارا حیایی و کیسان دیباج، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا، پوریا پورسرخ از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال به ایفای نقش پرداختند. فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران اصلی سریال هستند. همچنین تعدادی بازیگر در فصل سوم اضافه می شوند، مونا کرمی، محمد حسن حسینیان، فریده دریامج، فرخنده فرمانی زاده، فاطمه شکری، مسعود انتظاری از جمله این بازیگران هستند.

باید اضافه کرد که حسین پاکدل در فصل سه این سریال هم به ایفای نقش پرداخته است و آتش تقی پور و محمدعلی تقوی نیز در فصل سه بازی ندارند.

آخرین خبر؛ از سرنوشت ۳ در مراحل پایانی تدوین

فصل سوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان در مرحله پایانی تدوین است. فصل اول این مجموعه به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فصل دوم به کارگردانی علیرضا بذرافشان سال گذشته روی آنتن شبکه دو رفتند.

این سریال به اتفاقات دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی یعنی هاشم و سهراب می‌پردازد که ایفای نقش آن‌ها را دارا حیایی و کیسان دیباج بر عهده دارند. «از سرنوشت» در ۵۰ قسمت به قلم محمدمهدی سلطانی، روح‌الله صدیق و سارا خسروآبادی نگاشته شده است. این سریال کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که در سه فصل تولید شده است.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا