سریالسریال خارجی

معرفی سریال ارباب حلقه ها Lord of the Rings+ بازیگران، داستان و زمان پخش

به نقل از هالیوود ریپورتر تولید سریال ارباب حلقه‌ها Lord of the Rings محصول آمازون در لوکیشن‌های پیشین این پروژه در اوکلند نیوزیلند آغاز شده است. محبوبیت دنباله فیلم های ارباب حلقه ها به قدری بود که استودیو سازنده و تهیه کنندگان آن را تشویق به ساخت سریال کرد. پیش بینی می شود “ارباب حلقه ها” یکی از پر مخاطب ترین سریال های سال باشد.

معرفی سریال ارباب حلقه ها Lord of the Rings
معرفی سریال ارباب حلقه ها Lord of the Rings

در جدیدترین اخبار از این سریال ورایتی به نقل از چندین منبع گزارش می‌دهد که “مارکلا کاوانا” در حال مذاکره با شبکه برای بازی در این سریال فانتزی حماسی است. اطلاعاتی از شخصیت کاوانا منتشر نشده اما منابع مدعی‌اند که او نقش کاراکتری به نام “تایرا” را ایفا می‌کند.

کاوانا به خاطر بازی در سریال استرالیایی “رامپر استامپر” و نقشی در سریال “پیکنیک در هنگینگ راک” (Picnic at Hanging Rock) شناخته می‌شود. آمازون تا این لحظه این گزارش را تأیید نکرده است.

عوامل این سریال، مرحله پیش‌تولید را براساس رمان‌های فانتزی جِی‌آر‌آر تالکین در کشور نیوزیلند که محل تولید فیلم‌های سینمایی نیز بوده آغاز کرده‌اند. انتظار می‌رود مرحله اصلی تولید از ماه‌های آینده در اوکلند آغاز شود.

سریال ارباب حلقه‌ها با نویسندگی “جی‌دی پین”‌ و “پاتریک مک‌کی” در حال توسعه است. “برایان کاگمن” یکی از نویسندگان “بازی تاج‌وتخت” شبکه‌ی HBO نیز به عنوان مشاور در پروژه فعالیت می‌کند و “جی.‌ای. بایونا” کارگردان “دنیای ژوراسیک” چند اپیزود از فصل اول را کارگردانی خواهد کرد.

از سریال “ارباب حلقه‌ها”‌ جز اینکه داستانش پیش از حوادث “یاران حلقه” (The Fellowship of the Ring) و “دوران دوم” کتاب‌های “جی.آر.آر. تالکین” را به تصویر می‌کشد اطلاعات بیشتری در دست نیست. صفحه‌ی توئیتر سریال یکی از اشعار تالکین را نقل کرده است: “یک حلقه برای حکمرانی بر همگی‌شان، یک حلقه برای یافتن‌شان، یک حلقه برای آوردن‌ همگی‌شان، و در تاریکی کور کردنشان، در “سرزمین موردور” جایی که سایه‌ها آرمیده‌اند.” و در پیامی دیگر می‌نویسد:‌ “به دوران دوم خوش آمدید.” در داستان‌های تالکین، “دوران دوم” زمانی بود که “حلقه‌ی قدرت” شامل “حلقه‌ی یک” سائورون خلق شد.

دوران دوم سرزمین میانه ۳۴۴۱ سال به طول می‌انجامد و با سقوط “سائورون” به پایان می‌رسد. داستان سه‌گانه‌ی “ارباب حلقه‌ها” به کارگردانی “پیتر جکسون” پایان دوران دوم و شکست “سائورون” را به تصویر کشید. تاریخ شروع فیلمبرداری سریال هنوز نامشخص است.

همچنین “تام شیپی” یکی از تالکین‌پژوهانی است که نامش در بین اسامی اعلام شده دیده می‌شود. او به تازگی در مصاحبه با یک وبسایت هواداری آلمانی در مورد زمان دقیق وقوع داستان، وفاداری سریال به آثار تالکین و مسائل دیگر اظهار نظر کرده است.

شیپی یادآور می‌شود که اتفاقات بسیار جالبی در این دوره روی می‌دهند که شامل تسلیم شدن “سائورون” در مقابل نومنوریایی‌های قدرتمند، گذراندن دوران اسارت در جزیره‌ی نومنور، به تباهی کشاندن جامعه‌ی آنان از درون، متقاعد کردن پادشاه به لشکرکشی به سرزمین ممنوعه‌ی الف‌ها که موجب مداخله‌ی “خود خداوند” و واژگونی کشتی‌های نومنوریایی‌ها شد، غرق شدن جزیره‌ی نومنور و نابودی “سرزمین‌های نامیرا” می‌شود.

نوامبر سال ۲۰۱۷ ورایتی گزارش داده بود که سریال “ارباب حلقه‌ها” در آمازون در حال توسعه است و در قالب چند فصل (احتمالاً ۵) ساخته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا