موسیقیموسیقی ایران

مکان و تاریخ دقیق کنسرت مهدی یراحی در تابستان ۹۸

مجله اینترنتی کولاک: سر انجام بعد از ماه ها کش و قوس قرار است کنسرت مهدی یراحی در تابستان ۹۸ برگزار شود. این کنسرت اولین اجرای این خواننده بعد از ممونع الکاری است. یراحی که چندی پیش قطعه عربی و پرطرفدار «حیک» را در فضای مجازی منتشر کرده بود، روز چهارشنبه ۲۶ مرداد تازه ترین کنسرت خود را پس از مدت ها در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می کند.

کنسرت مهدی یراحی در تابستان 98
کنسرت مهدی یراحی در تابستان ۹۸

خواننده منتخب بخش موسیقی پاپ جشنواره موسیقی فجر گویا در این کنسرت قرار است ضمن اجرای قطعات منتخب آلبوم های گذشته خود از جمله «منو رهاکن»، «امپراتور»، «مثل مجسمه»، «آینه قدی» و تک آهنگ های خود از چند اثر جدید نیز رونمایی کند.

مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ که چندی پیش نیز کلیپ جنجال برانگیز «پاره سنگ» را منتشر کرد، بهمن ماه سال ۹۷ بود که با انتشار متنی در کانال اختصاصی خود مدعی شد وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی تا اطلاع ثانوی او را از هرگونه فعالیت رسمی هنری منع کرده است.

در متن منتشر شده از سوی مهدی یراحی آمده بود: «اینجانب مهدی یراحی، توسطِ مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا اطلاع ثانوی عملاً از هرگونه فعالیتِ رسمیِ هنری منع شده‌ام. به‌همین دلیل مجوزهای اجرای من در تمامی کنسرت‌های تهران و شهرستان‌ها (از جمله تور جشنواره رفاه «برفاره») لغو شده است.

حالا البته بعد از رفع ممنوعیت ها این خواننده پاپ اجرای صحنه ای خود را آغاز می کند.

یراحی که طی ماه های گذشته از جمله هنرمندان معترض به شرایط اقتصادی و اجتماعی پیرامون خود از جمله شرایط استان خوزستان بوده از چندی پیش کار ضبط و تولید اولین آلبوم خود به زبان عربی را آغاز کرده که قرار است به زودی در دسترس مخاطبان قرار گیرد.


بیشتر بخوانید:

دانلود و معرفی جدیدترین آلبوم مهدی یراحی به زبان عربی+ شعر و ترجمه آهنگ ها


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا