قیمت امروز

نرخ کرایه تاکسی تهران در سال ۹۹ چقدر است؟ + جزئیات قیمت

نرخ کرایه تاکسی تهران در سال ۹۹ مشخص شد همچنین مبلغ کرایه تاکسی تهران در ساعات روز و شب به همراه جزئیات کامل قیمت ها در این مطلب. اعضای شورای شهر تهران نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس مترو در سال۹۹ را مشخص کردند. لایحه افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی شهر تهران چندی قبل در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تهران بررسی شد.

 کرایه تاکسی
کرایه تاکسی

اعضای شورای شهر تهران نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس مترو در سال۹۹ را مشخص کردند. لایحه افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال ۹۹ چندی قبل در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تهران بررسی شد.

این لایحه پس از بررسی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران و تصویب در کمیسیون تخصصی عمران و حمل و نقل باید در صحن شورای شهر تهران نیز به تصویب رسید. پس از تأیید مصوبه شورای شهر تهران در هیأت تطبیق فرمانداری از سوی شهرداری برای اجرا ابلاغ شد. بر این اساس:

نرخ کرایه تاکسی سقف ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته و نرخ پایه افزایش پیدا کرد (در نرخ کرایه تاکسی از ساعت ۲۲ تا ۰۶ صبح ۲۰ درصد افزایش اعمال می‌شود)

نرخ کرایه ناوگان تاکسیرانی که خدمات ویژه به شهروندان ارایه می‌کنند تا ۸۰ درصد افزایش یافت.

نرخ کرایه سرویس مدارس نیز در سال ۹۹ نسبت به سال گذشته تا سقف ۲۵ درصد با افزایش نرخ مواجه شد.

نرخ کرایه خطوط اتوبوس و مینی بوس،

اعضای شورای شهر تهران به شهرداری تهران (شرکت واحد اتوبوسرانی) اجازه دادند تا نسبت به نرخ کرایه سال ۹۸، ۲۵ درصد نرخ کرایه اتوبوس و مترو را در سال ۹۹ افزایش دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا