سریال

همکاری شاهرخ‌خان با نتفلیکس در یک سریال هندی

مجله اینترنتی کولاک، ترجمه: پرویز فغفوری آذر

نتفلیکس پس از سریال جنایی «Ghoul» که سال قبل با بازی هنرپیشگان هندی تولید کرد و با استقبال مواجه شد، این بار دست به تولید ۵ سریال مختلف زده است. این برنامه‌ها با حضور ستارگان بالیوود و کارگردانان هندی ساخته خواهند شد. یکی از سریال‌ها ترسناک است و بقیه اکثراً با تمرکز بر مسائل زنانه و به محوریت بازیگران زن ساخته می‌شوند.

این دومین همکاری نتفلیکس با شرکت تولید فیلم Red Chillies هند است. ۲۷ سپتامبر اولین فیلم حاصل از شراکت این دو کمپانی تهیه‌کننده به نام «The Bard of Blood» روی شبکه پخش آنلاین شبکه نتفلیکس برای جهانیان در دسترس قرار خواهد گرفت.

هنوز تاریخ پخش این سریال‌ها اعلام نشده اما برآورد می‌شود اوایل سال آینده میلادی در دسترس مشترکان نتفلیکس قرار بگیرند.

نام سریالی که شاهرخ‌خان قرار است در آن ایفای نقش کند «Betaal» است که در یک روستای دورافتاده در هند جریان دارد و مربوط به زمانی است که هندوستان هنوز جزو مستعمرات انگلستان محسوب می‌شد. او ایفای نقش یک آدم دوقطبی را برعهده دارد که روح یک افسر انگلیسی و گروهان زامبی‌هایش در او حلول کرده است.

پاتریک گراهام که کارگردانی سریال قبلی نتفلیکس برای هندی‌ها را برعهده داشت، این بار هم نویسندگی و کارگردانی این سریال برعهده دارد. او در این راه دو کمک هم داشته؛ نیکیل مهاجان در کارگردانی و سوهانی کنوار در نوشتن فیلمنامه‌.

کارگردانی دومین سریال از این مجموعه را آلانکریتا شیرواستاوا برعهده گرفته که به خاطر کارگردانی فیلم «رژ لب زیر برقع من» در سال ۲۰۱۷ جوایز زیادی گرفت و تحسین شد. اسم این سریال هنوز اعلام نشده است.

در سومین سریال دیگر از این مجموعه به نام «Mai» انوشکا شرما و برادرش کارنش شارما بازی می‌کنند. انوشکا شارما نقش «شیل» یک مادر میانسال را بازی می‌کند که به دنبال دستگیری مجرمان اداری و دولتی (یقه‌سفیدها) و سیاستمداران است. این مبارزه باعث می‌شود برای همیشه دنیای او و پیرامونش دگرگون شود.

سریال دیگر به نام «Messy» توسط راوی پاتل کارگردانی امریکایی-هندی ساخته می‌شود که خودش هم در آن بازی می‌کند. این سریال حول محور شخصیتی به نام بنی می‌چرخد. او یک استندآپ کمدین بزرگ‌شده مومبای است که زندگی‌اش بدجور به هم ریخته و همیشه در حال ایجاد تعادل بین خواستگارش، دوست پسر سابق و پدر و مادری قدیمی است آن هم در حالی که به صورت دائم با رئیس اعصاب‌خردکنش سروکله می‌زند.

آخرین سریال هم به نام «Masaba Masaba» داستان‌هایی از زندگی واقعی ماسابا گوپتا، طراح مد مشهور هندی را روایت می‌کند. او همچنین مادر یکی از بازیگران مشهور این کشور به نام نینا گوپتا است. در قسمت‌های مختلف این سریال، همین مادر و دختر ایفاگر نقش‌ خود هستند و شاهد دعواهای مادر – دختری آنها هستیم.

منبع: هالیوودریپورتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا