موسیقیموسیقی ایران

همکاری مشترک خواننده ایرانی و خواننده مطرح برنده یوروویژن

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

همکاری مشترک خواننده ایرانی و خواننده مطرح برنده یوروویژن

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

آراد آریا خواننده پاپ همکاری مشترکی با «الکساندر ریباک» خواننده و نوازنده مطرح نروژی خواهد داشت. این دو در قطعه ای با یکدیگر همکاری داشته اند. ویدئوی این کار نیز آماده شده و به زودی منتشر خواهد شد.

الکساندر ریباک در مسابقه چند سال قبل یوروویژن که اختصاص به بهترین قطعه موسیقی در سراسر اروپا دارد، برنده شد. ریباک نوازنده چیره دست ویولن نیز هست.

آراد آریا در صقحه شخصی خود نوشت:

« هدیه ای داریم نه تنها برای علاقه مندان موسیقی که برای طرفداران صلح و دوستی ملت ها, ” بعد تو ” بزودی تقدیم شما میشه,همکاری من و الکساندر ریباک هنرمند مشهور نروژی, از طرفی از این اتفاق خوب خوشحالم و از طرفی از داشتن دوستی چون الکس, مردی سرشار از هنر و موفقیت, یک ویلونیست و خواننده درجه یک, و یک انسان خوب.

این موزیک ویدیو شانزده ماه قبل آماده بود و من منتظر مجوز بودم,الکساندر کاملا شرایط من رو درک کرد و صبور بود. ممنونم از هنرت و از شخصیت خوبت.


با تشکر از دوست عزیزم رضا نادری مدیر شرکت آوای پارسین برای اخذ مجوز این ویدیو و آلبوم و تشکر از مدیریت و مجموعه دفتر موسیقی .
از تمام عوامل ساخت این اثر و دوستانی که همراهیم کردن در پایین یاد کردم»

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

همکاری مشترک خواننده ایرانی و خواننده مطرح برنده یوروویژن

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا