سبک زندگی

واکنش جالب کاربران ایرانی به مدل‌ های جدید لباس گوچی + عکس

شباهت ظاهری و نوع پوشش مدلینگ‌‌ های گوچی در ارائه ساعت Grip با لباس‌ های دهه ۵۰ و ۶۰ در ایران مورد توجه کاربران در صفحات اجتماعی قرار گرفت.

گوچی

برند گوچی یکی از قدیمی‌ ترین برندهای لوکس برجسته در جهان با سابقه‌ ای نزدیک به یک قرن و با نوآوری در صنعت مد و تولیدات با کیفیت ایتالیایی است. این برند در رونمایی از ساعت Gucci Grip هفت اجتماع از سراسر جهان را در یک سری تصاویر، فیلم‌ ها و آثار هنری جمع کرد که همگی از این ساعت که دنیای اسکیت بازی الهام بخش آن بوده است، استفاده می‌کنند. شباهت ظاهری در نوع پوشش این مدلینگ‌ها به نوع پوشش در دهه ۵۰ و ۶۰ در ایران باعث شگفتی کاربران شده است.

هفته مد میلان

به گزارش اسپوتنیک، کاربران ایرانی عنوان می‌ کنند گمان نمی‌ کردند نوع پوشش در دهه ۵۰ و ۶۰ شمسی در ایران، برای برند گوچی الگو باشد. آنها این شباهت‌ ها را بی‌ دلیل نمی‌‌ دانند و معتقدند با گذشت زمان نوع پوشش طی دوره‌ ای دوباره تکرار خواهد شد. بسیاری از این کاربران با بیان اینکه با دیدن نوع پوشش این مدلینگ‌ ها خاطرات جوانی‌ شان زنده شد، این طراحی را جالب و دیدنی می‌ دانند.

برند گوچی

جمعی از کاربران نیز این نوع طراحی و پوشش را مناسب برند گوچی نمی‌ دانند و عنوان می‌ کنند انتظار دارند این برند فوق‌ لاکچری سبک متفاوت و جدید ارائه کند!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا