تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

ویژگی های بازیگر نقش حضرت موسی(ع) در سریال حضرت موسی(ع)

مجله اینترنتی کولاک: سریال «حضرت موسی(ع)» به کارگردانی جمال شورجه و تهیه کنندگی احمد میرعلایی این روزها در انتظار سرمایه برای شروع مراحل پیش تولید است.

 

سریال حضرت موسی(ع)

جمال شورجه کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص جدیدترین وضعیت ساخت این سریال گفت: در حال حاضر نگارش سریال توسط حجت السلام سعید بهمن پور به طور کامل به اتمام رسیده است.

صدا و سیما بلاخره باید در جاهای سرمایه گذاری کند که بعدها هم بتوانند از آن لوکیشن ها استفاده کند. ما سعی میکنیم که در همان شهرک دفاع مقدس و لوکیشن های سریال «حضرت یوسف (ع) » ادامه ساخته دکور داشته باشیم و بخش های خارجی هم که مربوط به سرگردانی قوم بنی اسراییل است هم باید برنامه ریزی کنیم .

وی در خصوص بازیگران این سریال در ادامه افزود : کسی که قرار است این نقش را ایفا کند باید ویژگی های خاصی داشته باشد کسی که توانسته دری را که ۴ نفر نمیتوانستند جا به جا کنند به تنهایی جا به جا کرده یا سنگ بزرگ را جا به جا کرده بلاخره کسی که از نظر فیزیکی دارای قد بلند ، تنومند و چهره خاصی داشته باشد که متناسب با ویژگی های قرآنی باشد و از نظر اخلاقی هم تعلق داشته باشد ما در این سریال قطعا از چهره ی جدید برای این نقش استفاده خواهیم کرد./خبرگزاری صبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا