گفتگو

گفتگو با سعید سعدی تهیه کننده سریال نجلا درباره جزئیات این سریال

به گزارش پایگاه خبری کولاک نیوز ، سعید سعدی که این روزها سریال بچه ‌مهندس ۳ را به پایان رسانده است و در گپ و گفت کوتاه با خبرنگاران درباره جزئیات سریال نجلا از تقدیر خیریه گلستان مشهد خبر داد که هنرمندان و عوامل سریال فردا به زیارت امام رضا (ع) خواهند رفت و پس از آن روز جمعه در آیینی تقدیر خواهند شد!

توضیحات سعید سعدی درباره جزئیات سریال نجلا

وی در این باره می گوید: ” خدا را شاکرم که به این صورت، زیارت و پابوسی امام رضا (ع) برای گروه بچه ‌مهندس رقم خورد.

سعید سعدی در خصوص سریال نجلا و انتخاب بازیگران آن سریال نیز گفت: ” این روزها در مرحله پیش تولید و نصب دکورها در تهران هستیم که از ۲۷ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ،سریال در تهران جلوی دوربین برود. سریالی که با محوریت فرهنگ عاشورا و در قالب ملودرام اجتماعی دینی و ارزشی و عاشقانه ‌ای در رثای امام حسین (ع) ساخته خواهد شد.

سعید سعدی با اشاره به نام نسیم ادبی ، مصطفی ساسانی ، وحید نفر و حضور بازیگران تئاتر در سریال نجلا گفت: “ در کنار انتخاب حسام منظور ، هدایت هاشمی ، سارا رسول‌ زاده ، آزیتا حاجیان ، ملیکا شریفی ‌نیا ، بازیگرانی همچون نسیم ادبی ، وحید نفر و هنرمندانی از تئاتر هم انتخاب شده ‌اند که جلوی دوربین نجلا هنرمندی خواهند کرد.

سعید سعدی ، تهیه ‌کننده درباره شبکه و زمان پخش سریال نجلا تصریح کرد: “ ا‌نشاالله مشکلی نباشد و کار به سرانجام برسد، ایام اربعین از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

در انتها لازم به بیان است نجلا ، اولین تجربه سریال‌ سازی خیرالله تقیانی ‌پور در حالی چند روز آینده جلوی دوربین می ‌رود که در سال ۱۳۵۸ شمسی روایت می ‌شود که ربط خاصی به انقلاب اسلامی و یا دفاع مقدس ندارد! بلکه عاشقانه ‌ای است که حول امام حسین (ع) روایت می ‌شود. نجلا احتمالا در حدود ۱۵ یا ۱۶ قسمت ساخته شود و تصویربرداری آن در تهران و آبادان خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا