سریالسریال‌ایرانی

جدیدترین خبرها از سریال بچه مهندس ۳ + جزئیات و حواشی سریال

جدیدترین خبرها از سریال بچه مهندس ۳ به همراه جزئیات و حواشی سریال بچه مهندس ۳ به کارگردانی علی غفاری و نکات تکمیلی در این مطلب. این سریال در ادامه دو فصل گذشته است و قرار است در ماه مبارک رمضان هر شب در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما پخش می‌شود. بازیگران سریال بچه مهندس ۳ مشخص شده و پیشتر در سایت کولاک معرفی شده اند.

خبرها از سریال بچه مهندس ۳
خبرها از سریال بچه مهندس ۳

آخرین خبر از بچه مهندس ۳

سعید سعدی تهیه کننده سریال بچه مهندس درباره آخرین وضعیت ساخت فصل سوم این سریال گفت: تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی علی غفاری که از نیمه تیرماه در سازمان آب آغاز شده بود، این روزها در مراحل پایانی قرار دارد. وی ادامه داد: تاکنون حدود ۹۰ درصد از این سریال که در ۳۵ قسمت برای شبکه دو سیما تولید می شود، تصویربرداری شده است.

تهیه‌کننده «بچه مهندس۳» با بیان اینکه عوامل در حال حاضر در لوکیشن خانه مهر مشغول به کار هستند، اظهار کرد: تصویربرداری در لوکیشن‌های فرودگاه امام خمینی، آسایشگاه سالمندان، بهشت زهرا و…. باقی مانده است که امیدوارم طی دو هفته آینده با همکاری همه دوستان در این پروژه کار به پایان برسد.

سعدی در پاسخ به این پرسش که آیا ادامه تصویربرداری به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف می‌شود یا نه، گفت: از آنجا که تا دو هفته آینده تصویربرداری این مجموعه به پایان می‎رسد و توقف این کار خسارت زیادی به همراه خواهد داشت در تلاشیم که با رعایت کامل نکات بهداشتی کار را پیش برده و به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه مراحل فنی این سریال نیز در حال انجام است، مطرح کرد: مراحل فنی از جمله تدوین، جلوه‌های ویژه و صداگذاری که به ترتیب برعهده ناصر فخری، حسن ایزدی و است، همزمان با مراحل پایانی تصویربرداری پیش می‌رود.

تهیه‌کننده «بچه مهندس۳» در پاسخ به این پرسش که آیا بازیگران جدیدی به این پروژه پیوسته اند یا نه، گفت: فریده دریامج، کریم قربانی، افشین نخعی، حدیث چهره پرداز و فرید قبادی از بازیگرانی هستند که به «بچه مهندس۳» اضافه شده اند.

به گفته سعدی، بازی بازیگرانی از جمله ثریا قاسمی، سارا شاهرودیان، اتابک نادری، خیام وقارکاشانی، آرش نوذری، کاوه سماک باشی، مهسا مهجور و مهرداد ضیایی در این مجموعه به پایان رسیده است.

همچنین حسن وارسته نویسنده سریال «بچه مهندس۳» در گفت‌وگویی با اشاره به پیشروی فیلم‌نامه این سریال گفت: همچنان مشغول نگارش هستیم و همراه گروه هر روز سر صحنه هستم و با اینکه ماکت اولیه متن‌ها را در اختیار داریم، با توجه به جغرافیای لوکیشن و به ضرورت قرار گرفتن بازیگران در هر لوکیشنی بازنویسی‌هایی انجام می‌دهم.

وی ادامه داد: این روش یک پوست اندازی خوبی دارد و نمی‌خواهم این سریال را با سریال‌های ۹۰ شبی مقایسه کنم، اما با این کار جنس بازی بازیگرها دست نویسنده آمده و او که تا حالا در دنیای ذهنی خود بازیگر را ساخته و پرداخته می‌کرد، از نزدیک با او در تعامل است. از طرفی نویسنده با این کار می تواند خود و نگاهش را به نگاه کارگردان نزدیک کند و این تعامل برای من، کارگردان و بازیگران کمک بسیاری می‌کند و سرعت تولید را بالاتر می‌برد.

تیتراژ بچه مهندس ۳ با صدای احسان خواجه امیری

سومین فصل از سریال بچه مهندس با عنوان «بچه مهندس ۳» که در ماه مبارک رمضان پخش می شود، با تیتراژی به آهنگسازی بابک شهرکی و خوانندگی احسان خواجه امیری، اروی آنتن شبکه دو سیما می رود.

احسان خواجه امیری سابقه خوبی در خواندن تیتراژهای سریال های رمضانی دارد. او تیتراژ سریال میوه ممنوعه را چند سال قبل خواند. سریالی که مخاطبان زیادی پیدا کرد و آهنگ تیتراژ آن بسیار محبوب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا