موسیقیموسیقی ایران

آدرس سایت های پخش کنسرت آنلاین + برنامه کنسرت رایگان و آنلاین خوانندگان | نوروزخانه

آدرس سایت های پخش کنسرت آنلاین همچنین برنامه کنسرت رایگان و آنلاین خوانندگان در شب های نوروز و قرنطینه کرونا به همراه اطلاعات تکمیلی در این مطلب. شهرداری تهران جزئیات و چگونگی برگزاری کنسرت‌های آنلاین ویژه‌برنامه «نوروزخانه» را که به‌صورت اینترنتی از شب گذشته(۸ فروردین) آغاز شده است، اعلام کرد.

سایت های پخش کنسرت آنلاین
سایت های پخش کنسرت آنلاین

اجرای کنسرت‌های آنلاین با صندلی‌های خالی به‌منظور ایجاد لحظات شاد و مفرح برای مردم در ایام قرنطینه و تشویق آن‌ها به ماندن در خانه و قطع زنجیره ابتلا به بیماری کووید ۱۹، به همت شهرداری تهران آغاز و با ۱۵ اجرا به صورت آنلاین دنبال می‌شود.

این کنسرت ها از ۸ فروردین هر شب راس ساعت ۲۱ در مرکز همایش های برج‌میلاد برگزار می شود و علاقه‌مندان می توانند این برنامه را به صورت زنده از سایت های تیوا www.tva.tv ، فیلم نت، ارمغان، گروه پیشتاز، هاشور، رسانه مهر، پویا رسانه، آی سینما، سینمای همراه، رسانه لحظه و گپ فیلم آپارات تماشا کنند.

بر این اساس، برج میلاد به مدت ۲ هفته میزبان هنرمندان موسیقی برای اجراهای صحنه‌ای می‌شود. این کنسرت‌ها بدون حضور تماشاگر و پخش به صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR از ساعت ۲۱ هر شب روی صحنه می‌روند.

امید حاجیلی (۸ فروردین)، مهدی جهانی (۹ فروردین)، روزبه بمانی (۱۰ فروردین)، گروه استاد اسداللهی (۱۱ فروردین)، رضا یزدانی (۱۲ فروردین)، گروه رستاک (۱۳ فروردین)، حمید عسگری (۱۴ فروردین)، گروه گیل و آمارد، ناصروحدتی (۱۵ فروردین)، مهدی یغمایی (۱۶ فروردین)، گروه ژوانا، سعدالله نصیری (۱۷ فروردین)، حمید حامی (۱۸ فروردین)، لیان بوشهر (۱۹ فروردین)، سینا سرلک (۲۰ فروردین)، اشوان و اشکان خدابنده‌لو (۲۱ فروردین) خوانندگانی هستند که از امشب به مدت دو هفته در برج میلاد کنسرت خواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا