تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

آیا برنامه ماه عسل در ماه رمضان ۹۸ پخش می شود؟

مجله اینترنتی کولاک: سوالی که از سه شنبه شب بسیاری را درگیری کرده این است که ماه عسل در ماه رمضان ۹۸ روی آنتن می رود؟ خبری که احسان علیخانی هنگام دریافت جایزه خود در پنجمین جشنواره جام جم در خصوص پایان برنامه ماه عسل اعلام کرد باعث شوکه شدن بسیاری از طرفداران این برنامه شد.

آیا برنامه ماه عسل در ماه رمضان 98 پخش می شود؟
آیا برنامه ماه عسل در ماه رمضان ۹۸ پخش می شود؟

 

احسان علیخانی در سخنانی گفت: در فکر این بودم که بیایم اینجا و چند گله گی بیان کنم. من شاید ۱۸ ساله بودم که وارد صداوسیما شدم و در شبکه یک وارد کار شدم. من تجربه اجرای این جشنواره را در دور دوم یا سوم دارم و برای اینکه بگویم اوضاع اقتصادی سازمان چقدر خراب است باید بگویم قسط اخر اجرای آن جشنواره را دریافت نکردیم.

وی افزود: من با مسئولان سازمان صحبت کردیم و فکر می کنم اکنون زمانی برای پایان ماه عسل و شروع عصر جدید است. از بودن در کنار داوران برنامه عصر جدید خوشحال هستم. دیروز مصاحبه تکان دهنده ای از رضا رویگری دیدم که لنگ اجاره خانه هستند. من هم می خواهم مدیران را به ملاقاتی با او دعوت کنم و هم می خواهم به عنوان یک فرد کوچک هدیه ام را به او تقدیم کنم‌.

البته علیخانی نگفت آخرین برنامه ماه عسل در رمضان ۹۸ روی آنتن خواهد رفت یا خیر؟ برخی معتقدند مقدمات ساخت این برنامه آماده شده و به احتمال فراوان آخرین ماه عسل در ماه رمضان ۹۸ ذوی آنتن می رود. هرچند برخی از خبرنگاران در حاشیه جشنواره جام جم شنیدند به دلیل برنامه ریزی گسترده مدیران شبکه و احسان علیخانی در مسابقه برنده باش، بسیار بعید است ماه عسل در رمضان آینده روی آنتن برود.

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. خسته نباشید خدمت اقای علیخانی من از استان همدان مزاحمتون میشم الان ۳ ساله با مشکلات زیادی تو زندگیم روبه رو شدم وحدود ۲۸۰میلیون بدهی داریم که تا اخر اردیبهشت ۹۸ نپردازیم باید بریم زندان .واقعا زندگی تلخی دارم .داری ۲ فرزند هستم که هر دو دختر با یه دنیا غصه وغم تو رو خدا کمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا