سریالسریال‌ایرانی

آیا بهبود در سریال پایتخت ۶ ازدواج کرده است؟ همسر بهبود فریبا کیست؟

آیا بهبود در سریال پایتخت ۶ ازدواج کرده است ؟ همسر بهبود فریبا کیست؟ داستان پایتخت به قسمت های جالبی رسیده اطلاعات تکمیلی را بخوانید. پایتخت ۶ در شب های نوروز طرفداران زیادی پیدا کرده است. این سریال در هر قسمت چالش جالبی ایجاد می کند، به حدی که بسیاری به دنبال پیدا کردن معماهای ایجاد شده در آن هستند.

از مدت ها قبل عنوان شد در فصل ششم پایتخت قرار است شخصیت «بهبود» با بازی مهران احمدی بازگردد. بهبود تا قبل از فصل ششم فوت کرده بود. در این فصل مشخص می شود فوت و واقعیت ندارد و او در آفریقا گرفتار دزدان دریایی شده بود.

با بازگشت بهبود او در چند سکانس در هواپیما و فرودگاه با زنی دیده می شود. بهبود در کنار این زن است و برای او ساندویچ و نوشابه می گیرد! حالا سوالی که مطرح شده این است که آیا بهبود زن گرفته یا خیر؟

برخی معتقدند این سکانس ها برای فریب موقتی مخاطب است و این زن، همسر بهبود نیست. برخی دیگر هم بر خلاف این سناریوی مطرح شده اعتقاد دارند بهبود زن گرفته و با این کار چالش جدیدی بین «فهیمه» همسر اول بهبود و هووی او اتفاق خواهد افتاد.

بهبود در سریال پایتخت ۶ ازدواج کرده
بهبود در سریال پایتخت ۶ ازدواج کرده

سریال پایتخت ۶ با واکنش های مثبتی از سوی تماشاچیان روبه رو بوده است. فصل ششم هم به مانند فصل های قبلی، داستان ها و ماجراهای جالبی دارد. بهبود در فصل جدید «پایتخت» زنده و از شاخ آفریقا پیدایش می‌شود اما کاراکتر کلیدی فصل ششم بهتاش فریبا با بازی بهرام افشاری است که با استفاده از فیزیک او، نویسنده این سریال ایده دروازه‌بانی بهتاش برای تیم باشگاهی نساجی مازندران را در نظر گرفته است.

تیم بازیگران «پایتخت ۶» نسبت به قسمت قبل تغییر چندانی نداشته و محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی بازیگران اصلی این سریال هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا