تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

آیا سریال گاندو شبکه سه بر اساس واقعیت ساخته شده است ؟

مجله اینترنتی کولاک :‌ سریال گاندو سریال جدید شبکه سه سیما است که جایگزین سریال برادر جان شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است ؛ در میان جمع هواداران این سریال منتقدینی نیز وجود دارند که به ساختار و قصه گاندو معترض هستند .

طرح بحث مفاسد اقتصادی، بخشی از این سریال است و مهم‌تر از آن بحث ایجاد شبکه‌های جاسوسی است که در کشور درحال توطئه و فضاسازی هستند و پیامدش هم کوچک‌تر‌شدن سفره اقتصادی کشورمان است .

 

روز چهارشنبه قسمت نخست سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی روی آنتن شبکه سه رفت که بازخوردهای مختلفی را به همراه داشت.
یکی از رسانه ها در گزارشی به موضوع حجاب برخی از زنان در یکی از سکانس های مهم این قسمت اشاره کرد و آن را عبور از خط قرمز ها عنوان کرده است. مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو در این باره گفت: وقتی سریال جدیدی پخش خود را از رسانه ملی آغاز میکند واکنش های مختلفی به همراه دارد ولی کاش کارشناسی شده برخورد شود.

قسمت اول سریال و متوقف کردن پرواز برای جلوگیری از خروج آقازاده با پول بیت المال از کشور بر اساس پرونده واقعی نوشته و به آن پرداخته شد. در سکانس هواپیما، پرواز خارجی و مسافران داخل پرواز هم خارجی بودند و ملیت ایرانی نداشتند پس با حجاب عرف خود در این صحنه حضور داشتند تا ما به صورت کاملا واقعی سکانس را به تصویر بکشیم.سریال گاندو سعی کرده با حفظ روحیه انقلابی تمام واقعیت ها را نشان دهد و مطالبات مردمی و مفاسد اقتصادی را به تصویر بکشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا