علم و تکنولوژی

آیا کاربران فضای مجازی از تم تم به جای تلگرام استفاده می کنند؟+لینک دانلود

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا کاربران فضای مجازی از تم تم به جای تلگرام استفاده می کنند؟+لینک دانلود

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بعد از فیلتر شدن دائمی پیام رسان محبوب «تلگرام» حالا بسیاری از کاربران ایرانی فضای مجازی به دنبال راه حلی برای دور زدن فیلترینگ یایدا کردن پیام رسان جایگزین هستند. آنطور که از شواهد پیداست، راه های معمول برای دور زدن فیلترینگ تلگرام بیشترین مراجعات را از سوی کاربران دارند و آنها ترجیح می دهند تا هرطور شده در این پیام رسان باقی بمانند. اما برخی دیگر به دنیال نرم افزار دیگری هستند تا بتوانند آن را جایگزین تلگرام کنند.

از ابتدای سال که بحث فیلترینگ تلگرام داغ بود، پیام رسان «تم تم» (TamTam) از سوی برخی از کاربران فضای مجازی پیشنهاد شد. پیام رسانی که شباهت زیادی به تلگرام دارد.

مشخصات پیام رسان تم تم

پیام رسان تم تم (TamTam) متعلق به Mail.ru است که پنجمین سرویس پر مخاطب روسیه بوده و در زمینه ارایه خدمات پست الکترونیک بیشتر شناخته شده است. آنطور که از زبان های پشتیبانی شده توسط پیام رسان تم تم (TamTam) بر می آید، دید منطقه ای روی این برنامه وجود دارد و هنوز برای ورود به بازار جهانی تصمیم گرفته نشده است.

در حال حاضر ضمن امیدواری برای برقرار شدن دوباره تلگرام در کشور عزیزمان، می توان گفت پیام رسان تم تم (TamTam) از اکثر جوانب می تواند نیازهای تلگرامی را برطرف کند.

پیام رسان تم تم برای دسکتاپ (ویندوز، مک و لینوکس) موجود است و قابلیت نصب روی موبایل های اندرویدی و iOS را دارد. کانال و گروه با تعداد نفرات بالا از جمله قابلیت های ویژه این پیام رسان است. همچنین شما می توانید مکالمه صوتی و تصویری روی آن داشته باشیم.

قابلیت ویرایش پیام، پاسخ دادن مستقیم، ارسال مستقیم، نمایش تعداد بازدید در کانال، استیکرهای متحرک، اختیار کردن شناسه یکتا (ID) برای هر فرد، عضو شدن بدون شماره تلفن و با استفاده حساب کاربری گوگل (Gmail)، باز کردن صفحه وب درون برنامه، پیش نمایش برخی وب سایت ها (پخش ویدیو یوتیوب درون برنامه)، ارسال فایل و … از جمله برجسته ترین مواردی است که می توان به آن ها اشاره کرد.

همچنین سازگاری با گستره وسیعی از سیستم عامل ها شما می توانید تم تم را تجربه کنید. علاوه بر نسخه های موبایل و دسکتاپ، نسخه تحت وب آن نیز موجود است.

آیا تم تم در ایران فیلتر است؟

نرم افزار پیام رسان تم تم در اواسط فروردین ماه به دلایل نامشخصی فیلتر شد! حالا اما این پیام رسان در دسترس عموم است و کاربران می توانند بدون مشکل وارد این پیام رسان شوند.

لینک دانلود پیام رسان تم تم

دانلود پیام رسام تم تم (TamTam) اندروید / دانلود پیام رسان تم تم (TamTam) برای iOS

دانلود پیام رسان تم تم (TamTam) ویندوز / دانلود پیام رسان تم تم لینوکس ۶۴ بیتی۳۲ بیتی / دانلود پیام رسان تم تم (TamTam) مک

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا کاربران فضای مجازی از تم تم به جای تلگرام استفاده می کنند؟+لینک دانلود

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا