سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران و نقش هایشان در سریال آقازاده شبکه خانگی + عکس

اسامی بازیگران و نقش هایشان در سریال آقازاده شبکه خانگی به همراه عکس بازیگران همچنین اطلاعاتی درباره نقش های این سریال در همین مطلب. این سریال جدیدترین اثر از حامد عنقا و بهرنگ توفیقی است. این دو  حالا یکی از زوج‌های سریال‌سازی کشور هستند. آنها پیش از این «انقلاب زیبا»، «پدر»  و «بر سر دوراهی»  را برای تلویزیون ساخته‌اند و حالا قرار است در شبکه نمایش خانگی هم این همکاری را تکرار کنند.

بازیگران و نقش هایشان در سریال آقازاده
بازیگران و نقش هایشان در سریال آقازاده

سعید رجبی فروتن یکی از مدیران سازمان سینمایی در یادداشتی درباره اتفاقات شبکه نمایش خانگی به سریال آقازاده اشاره کرده و نوشته: این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد و حرفه او دادیاری است.

«آقازاده» از ۶ تیر ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است. این سریال که در سکوت خبری فیلمبرداری و مراحل فنی خود را جلو می‌برد، کار را در مشهد ادامه داد. هر چند شیوع کرونا باعث تاخیر در روند آماده سازی سریال شد. پیش از این حامد عنقا در گفت‌وگویی این سریال را پیشکش فقیرانه‌ای به آستان مقدس علی ابن موسی الرضا دانسته و اعلام کرده بود بخش‌هایی از سریال که در مشهد ضبط می‌شود، بر همه کار غلبه دارد.

اسامی بازیگران و نقش ها

امیر آقایی، امین تارخ، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، کامبیز دیرباز، جمشید هاشم پور، سینا مهراد و امین حیایی با حضور ثریا قاسمی و هنرمندی نیکی کریمی از جمله بازیگران این سریال هستند.

بازیگرنقش
امیر آقایینیما بحری
امین تارخحاج رضا تهرانی
مهدی سلطانیدکتر امیر بحری
نیکی کریمیتینا
امین حیاییبهروز بهرامی
کامبیز دیربازشهنام
جمشید هاشم پوراکبر
ثریا قاسمیاحترام
لعیا زنگنهشریفه تهرانی
سینا مهرادحامد تهرانی
دیبا زاهدیسارا فضلی
مهدی کوشکیالکس
سامیه لکسحر
محمدحسین لطیفیحاج محسن
مسعود فروتناستاد ارژنگ
کاوه خداشناسبازرس کیانی
سعید داخبازپرس قاسمی
روزبه معینینوذر
پردیس پورعابدینیراضیه – مانلی مقدم

خلاصه داستان

این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد است. سریال «آقازاده» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند «قلب یخی» دارد. این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت.

(این قصه با خون تموم میشه…)

روند آماده سازی سریال

حامد عنقا؛ نویسنده و طراح سریال با اشاره به اینکه پیش تولید «آقازاده» از اردیبهشت ماه ۹۸ آغاز شد، ادامه داد: سپس ما وارد تولید شدیم و تا همین ماجرای کرونا یعنی ۶، ۷ اسفند کار ادامه داشت. در ادامه هم طبیعی بود که سلامتی گروه و تک تک بچه ها نسبت به ادامه کار برایم در اولویت باشد. حالا کمتر از ۱۰ درصد کار باقی مانده است و شاید طی دو سه هفته اگر تصویربرداری می کردیم کار به انتها می رسید اما حق این بود که کار را تعطیل کنیم تا بچه ها در آرامش خیال باشند و صبر کنیم تا فضا عادی شود. به مرور هم داریم این فضای سخت را رد می کنیم.

حامد عنقا نویسنده «آقازاده» درباره زمان پخش این سریال نیز خبر داد: ما در شرایطی که فکر نمی کردیم ویروس منحوس کرونا دامان ما را هم آلوده کند، می خواستیم با آغاز ماه مبارک پخش کار را شروع کنیم. اکنون هم تمام تلاشمان را می کنیم تا در نزدیک ترین زمان به نتیجه برسیم. بیش از ۹۰ درصد کار ضبط شده اما از آنجایی که ما فیلمبرداری را به صورت رج زدن جلو بردیم، هنوز باید سکانس هایی را بگیریم تا قسمتهای یک تا ۱۰ سریال را تکمیل کنیم. فکر می کنم از یک هفته ۱۰ روز بعد از اینکه فیلمبرداری مان را شروع کنیم با هماهنگی وزارت ارشاد و اخذ پروانه نمایش بتوانیم پخش سریال را آغاز کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا