تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال زوج یا فرد + خلاصه داستان و عکس بازیگران

مجله اینترنتی کولاک: شبکه سه سیما برای شب های نوروز ۹۸ سریالی ویژه را در نوبت پخش دارد. سریال زوج یا فرد ساخته مشترک محمدحسین لطیفی و علیرضا نجف زاده، مجموعه ای ست طنز و مفرح که با حال و هوای نوروز مطابقت دارد. زوج یا فرد، در ۱۵ قسمت برای شبکه سه سیما در دست تولید است. یکی از بازیگران اصلی این سریال مهران غفوریان خواهد بود.

 

سریال زوج یا فرد+اسامی بازیگران

نویسندگی سریال زوج یا فرد را «امیرعباس پیام» برعهده داشته است که پیش‌از این نگارش فیلمنامه سریال‌هایی نظیر «آنام» و «مامور بدرقه» را در کارنامه خود دارد.

 

بازیگران سریال زوج یا فرد

هدایت هاشمی، مرجانه گلچین، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، آتیه جاوید، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و … بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

دیگر عو امل این سریال عبارتند از:

فرزام گل‌سفیدی (مدیر تصویربرداری) ایمان تقی‌بخش (فیلمبردار دوربین دو)، امید الله‌وردی (دستیار اول تصویربرداری)، محمد زارعی، ابراهیم میرزایی و حسین فرجی (دستیار تصویربردار)، مجتبی خادم زاده (مدیر برنامه‌ریزی)، امید شیرانگیز و مهدی توکلی(دستیار کارگردان)، لیلا مربی (منشی صحنه)، فرشید احمدی (مدیر صدابرداری)، علی ذوالفقاری (صدابردار).

مرجانه گلچین

 

 

خلاصه داستان سریال زوج یا فرد

شخصیت محوری این سریال شخصیتی به نام کمال شهری است که مدیر ارشد یک وزارتخانه است و قصه هم از موضوعات روز جامعه است.

عکس+سریال زوج یا فرد

 

زوج یا فرد یک فیلم با دو کارگردان!

گفته می شود در سریال مر قانون، محمدحسین لطیفی به دلایلی تا آخر بهمن ماه در پروژه حاضر بود و بعد از این تاریخ علیرضا نجف‌زاده کار کارگردانی را برعهده گرفته است. نجف زاده درباره این اثر گفت: خوشحالم که در این پروژه در کنار استادم محمدحسین لطیفی کار می‌کنم و امیدوارم همانگونه که تا الان پیش رفتیم تولید سریال «مر قانون» را ادامه دهیم.

وی با اشاره به فضای این سریال اظهار کرد: شادی حلقه‌ مفقوده میان مردم است و من امیدوارم با توجه به فضای طنازانه‌ای که این سریال دارد نتیجه‌اش برای مردم جذاب باشد.

وی در بخش دیگر درباره بازیگران و لوکیشن‌های این سریال گفت: من تجربه کارهای پربازیگر زیاد داشته‌ام و این سریال هم هنرمندان زیادی دارد و از بابت مدیریت چنین کاری مشکل نداریم. همه این پروژه در تهران تصویربرداری می‌شود ولی قصه از لوکیشن‌های متعدد برخوردار و کاری پرزحمت است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا