سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال سرگذشت + خلاصه داستان و عکس

در این مطلب از بازیگران سریال سرگذشت و خلاصه داسان سریال نوشته ایم. سریال سرگذشت با نام قبلی «محکومین ۲» به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سید جمال سید حاتمی در گروه فیلم و سریال شبکه یک تولید شده است. مجموعه قصه هایی درباره ازدواج، طلاق، اعتیاد و روابط خانوادگی است که طبق برنامه قبلی روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

بازیگران سریال سرگذشت
بازیگران سریال سرگذشت

در هر قسمت بازیگران مختلفی ایفای نقش می کنند و نازنین فراهانی هم در نقش مددکار قضایی در تمام اپیزودها بعنوان بازیگر ثابت هنرنمایی خواهد کرد.

مجازات جایگزین زندان، بحران خانواده و طلاق از موضوعات اصلی این سریال است و به قلم مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی به نگارش درآمده است.

او می بیند، خانواده رنجبر، هادی، ساده مثل زندگی، کرنر، بازگشت، گنده، دیدار، رفتگر، سلیم، مجید مروارید، منیر، به من میگن عباس و حبیب ۱۴ اپیزودی بود که از ۲۷ دی از مجموعه تلویزیونی «سرگذشت »روی آنتن رفته بود.

اسامی بازیگران

سیما تیرانداز، رابعه مدنی، شهره لرستانی، نازنین فراهانی، مریم کاظمی، مزدک رستمی، بیژن بنفشه خواه، حسین محب اهری، نگار عابدی، محمد شیری، علیرضا جعفری، نادر فلاح، حسین سلیمانی، مریم بوبانی، علیرضا استادی، معصومه قاسمی پور، بهراد خرازی، مهری آل اقا، محمود جعفری، افسانه ناصری، جمشید صفری، ژاکلین آواره و … از بازیگران این سریال اپیزودیک هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا