تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال شش قهرمان و نصفی شبکه ۵ سیما+ داستان کامل و عکس

مجله اینترنتی کولاک: شبکه پنج سیما برای ایام نوروز ۹۸ مجموعه ای با درونمایه طنز به نام سریال شش قهرمان و نصفی تدارک دیده است. بازیگران سریال شش قهرمان و نصفی همگی از بازیگران مشهور طنز سینما و تلویزیون ایران هستند.

 

سریال شش قهرمان و نصفی
سریال شش قهرمان و نصفی

 

قناعت در ادامه درخصوص انتخاب لوکیشن‌های این مجموعه گفت: حدود ۹۰ درصد از لوکیشن‌های سریال شش قهرمان و نصفی در شمال ایران شهر آمل، سرخ‌رود است و فقط در بخش‌هایی کوتاه در تهران تصویربرداری شده است.

امیرکیان عبدی و ایمان امیری از بازیگران نوجوان این سریال هستند که در این مجموعه طنز، هنرهای رزمی خود را به نمایش می گذارند و در جریان موضوع اصلی سریال، نوجوانان را به یادگیری فنون ورزشی تشویق می‌کنند. محور این سریال حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی و تشویق خانواده‌ها به حمایت از کارگر ایرانی است.

ارژنگ امیر فضلی در سریال شش قهرمان و نصفی
ارژنگ امیر فضلی در سریال شش قهرمان و نصفی

 

اسامی بازیگران سریال شش قهرمان و نصفی

اکبر عبدی، شهرام قائدی، بیژن بنفشه خواه، بهاره رهنما، ارژنگ امیرفضلی، رؤیا میر علمی، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، امیر غفارمنش، حامد هایدی، حسین رفیعی، ساناز سماواتی، عباس محبوب، علیرضا درویش، حامد آهنگی، مرتضی زارع، نفیسه روشن، نادیا فرحی و علی عبدالشاهی نیز از جمله بازیگران این مجموعه طنز هستند.

«شش قهرمان و نصفی» با حمایت سیمافیلم تولید شده و اولین و مهمترین هدفی که این سریال دنبال می‌کند، تشویق تمامی هم وطنانمان برای خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی با زبان طنز است.

این سریال ایام نوروز ۹۸ هر شب ساعت ۲۳ از شبکه ۵ سیما پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۹ می باشد.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا