سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال کامیون + خلاصه داستان و عکس بازیگران

معرفی بازیگران سریال کامیون به همراه داستان این سریال نوروزی و عکس بازیگران آن همچنین جدیدترین خبرها از سریال کامیون در این مطلب. «کامیون» مجموعه اختصاصی شبکه دو سیما برای پخش در ایام نوروز ۹۹ خواهد بود. به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ این سریال ۳۰ قسمتی به تهیه‌کنندگی ابراهیم آرزو و شهرام دانش‌پور ساخته شده است.

«کامیون» توسط شهروز شکورزاده و برزو نیک‌نژاد نگاشته شده است. سریال نوروزی شبکه دو با نام موقت «کامیون» در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه ای تولید شده و از ابتدا تا پایان فروردین ۹۸ پخش می شود.

خلاصه داستان

«نادر پیشکسوت فوتبال مدتیست که روی کامیون باربری دوستش کار می‌کند. صابر، وحید و اشکان سه دانشجویی هستند که به دلیل مشکلاتی توسط صاحبخانه اثاثیه‌شان به خیابان ریخته شده. نادر و دانشجو‌ها با هم آشنا می‌شوند که این آشنایی زمینه‌ساز اتفاقات مختلفی در روند داستان می‌شود.»

بازیگران سریال کامیون
بازیگران سریال کامیون

اسامی بازیگران

مهدی هاشمی و نسرین مقانلو، جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، علی عامل هاشمی، سپند امیرسلیمانی، بهنام شرفی، آرزو نبوت، سیاوش مفیدی، گیتی قاسمی ، ماهان عبدی، مهسا طهماسبی، هادی مرتضی زاده و… بازیگران سریال کامیون هستند.

عوامل سازنده سریال

مدیر تصویربرداری: افشین علیزاده، مدیر تولید: محمود ریحان صفت، دستیار۱کارگردان: حمیدرضا علیپور، مدیر برنامه‌ریزی: شیرین خشایی، طراح صحنه: رامین عاشوری، طراح گریم: امید گلزاده، مدیر صدابرداری: مهیار ریحان صفت، مدیران تدارکات: حسین امینی-علیرضا کفایتی، دستیار۱صحنه: حمیدرضا نظیفی،

بیانیه کامیونی ها علیه کرونا

سازندگان سریال نوروزی شبکه دو اعلام کردند به‌رغم شرایط بحرانی جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا، آن‌ها تلاش می‌کنند با رعایت اصول و ملاحظات بهداشتی، «کامیون» را برای پخش در فروردین ۹۹ آماده کنند.

در بیانیه تهیه‌کننده و کارگردان سریال نوروزی «کامیون» آمده است: «همان‌طور که در شرایط موجود پرستاران و پزشکان کشور در خط مقدم مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند، اعضای گروه تولید سریال «کامیون» هم درصحنه رسانه و فرهنگ خود را موظف به حضور می‌دانند و به این اعتقاد رسیدیم که با توجه به در پیش بودن نوروز و مسئولیتی که بر عده رسانه ملی است، در سنگر خود باشیم و با تولید یک کار خوب با پشتیبانی صدا و سیما بتوانیم لحظات مفرحی را برای مردم در نوروز ۹۹ فراهم کنیم.

تصویربرداری و تولید سریال «کامیون» با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهران ادامه دارد و در تلاشیم بتوانیم به مردم که شاید اکنون در شرایط روحی مساعدی نباشند، خدمت‌رسانی کنیم و لحظات خوشی را برای مردم و پزشکان و پرستاران که چه‌بسا از بیمارستان تماشاگر ما باشند، رقم بزنیم.»

تغییر داستان کامیون تحت تاثیر کرونا

شهاب عباسی نویسنده سریال کامیون در خصوص تغییرات داستانی در سریال کامیون گفت: گروه به شدت تحت تاثیر موضوع کرونا است و حتی بازیگران میانسالی همچون مهدی هاشمی داریم که با ۷۰ سال سن به صحنه سریال می‌آیند و کار می‌کنند. با این حال تغییراتی که در این بازنویسی‌ها دادم این بود که لوکیشن‌ها را به گونه‌ای تنظیم کنم که خلوت و تعدد شخصیت‌ها هم کمتر باشد.

به گزارش مهر، این بازیگر و نویسنده درباره اینکه خودش چقدر در این سریال به کرونا خواهد پرداخت، عنوان کرد: من به این موضوع نپرداخته‌ام چون نمی‌دانم عاقبت این بیماری چه می‌شود، اگر می‌خواستم به نکات بهداشتی و ایمنی اشاره کنم دوستان در برنامه‌های خبری و اطلاع رسانی اشاره می‌کنند و به صورت جدی هم پرداختی ندارد چون کار ما طنز است.

وی اضافه کرد: از طرف دیگر نمی‌توان با این مساله شوخی کرد چون واقعاً شوخی ندارد و حتی باید جدی باشد که در صورت پرداخت جدی  ممکن است کار به تراژدی و مرگ هم بکشد.

کارگردان “خنده بازار” با اشاره به نظرش نسبت به ویروس کرونا گفت: من عمدا برای پرداخت به ویروس کرونا ورود نکردم چون این مساله از نظر من جدی بود و پرداخت طنز می‌توانست زهر جدی بودن این اتفاق را بگیرد.

عکس بازیگران

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا